اخبار برگریده
سه شنبه, 18 ارديبهشت 1403 07:28

جمعه, 24 شهریور 1402 ساعت 15:49
  • .

قدرت ایران سیاست کشورها را در منطقه تغییر داده است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: قدرت نظام و ملت ایران، سیاست ها و برنامه های کشورهای مختلف را در منطقه تغییر داد و راهبردها را به نفع کشور ما جهت داد.

به گزارش نسیم امروز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران اپدر دنیا دارای قدرت و عزت است و این سیاست نظر بسیاری از کشورها را تغییر داد.

وی افزود: عربستان و برخی از کشورهای دیگر تلاش می کنند که با ایران رابطه خوبی برقرار کنند.

حجت الاسلام نوری در بخش دیگری از سخنانش به تفاهم نامه ها و ارتباطات ایران با سایر کشورها نیز اشاره ای کرد و افزود: اینک تبادلات ایران در جهان افزایش یافته است که این مهم از قدرت ایران ناشی می شود.

وی به فتنه ۱۴۰۱ اشاره ای کرد و گفت: دشمن قبل از این فتنه به دنبال این بود که داعش را در سوریه ایجاد و در عراق قوی کند و داعشی قدرتمند را وارد ایران کند تا این کشور را به نابودی بکشاند.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: داعشیان با حمایت بسیاری از کشورها در سوریه، عراق و سایر کشورها جنایت های زیادی مرتکب شدند و در این مسیر از امکانات و تجهیزات زیادی برخوردار شدند اما رهبر معظم انقلاب با هوشمندی، بسیج بین المللی ایجاد کرد و نگذاشت داعش بعد از نابودی سوریه و عراق به ایران برسد.

وی خاطرنشان کرد: استکبار برای نابودی کشور دست به دامن فتنه دیگری شد و زن را بهانه کرد و در این فتنه نیز با تمام توان آمدند و علیه ایران جنگی راه انداختند که حتی از جنگ سوریه و عراق نیز بزرگتر بود اما این فتنه با هوشمندی رهبر فرزانه و ملت ایران جمع شد و از بین رفت.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ضمن تسلیت سالروز شهادت امام رضا (ع) گفت: باید با عمل و رفتار خود نشان دهیم که اهل بیت را دوست داریم چرا که تنها گفتن علاقه مندی به اهل بیت کفایت نمی کند

وی افزود: امام رضا(ع) درس های زیادی برای ما به یادگار گذاشت که یکی از این درس ها عزاداری محرم است.

حجت الاسلام نوری به برگزاری با شکوه راهپیمایی اربعین نیز اشاره ای کرد و افزود: با هر رنگ و زبانی در خانه خود را به روی مردم باز می گشایند که این امر نشان دهنده علاقه مندی زیاد به دوست داشتن اهل بیت است چنین رفتارهایی باعث جذب بیشتر مردم از کشورهای مختلف به اسلام و دین خواهد شد.

وی تصریح کرد: بدون اهل بیت و ائمه اگر بخواهیم حتی به قرآن پناه ببریم راه را گم خواهیم کرد بلکه در مسیرهای زندگی و هدایت و تفسیر قرآن نیاز به اهل بیت داریم.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه پیامبران و ائمه از سوی خدا دستور دارند که راه هدایت و مسیر درست را به بشر نشان دهند خاطرنشان کرد: اگر کسانی حب اهل بیت را مسیر خود قرار دادند و با رفتار و عمل خود این حب را نشان دادند جزو سعادتمندان هستند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره