اخبار برگریده
سه شنبه, 18 ارديبهشت 1403 03:59

جمعه, 10 شهریور 1402 ساعت 15:05
  • .

پیاده روی اربعین نماد همبستگی و ارادت مسلمانان به امام حسین( ع) است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

حجت الاسلام براتی زاده با اشاره به برکات برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی، گفت: پیاده‌روی اربعین نماد همبستگی اجتماعی است و آثار بین‌المللی فاخری دارد.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام رضا براتی زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته بجنورد اظهار کرد: حضور میلیونی زائران در این مراسم جلوه های زیبایی از ارادت مسلمانان جهان به امام حسین (ع) را به نمایش می گذارد.

وی تصریح کرد: حرکت اربعین جهانی است و دشمن به دلیل ترس از آثار ارزشمندش در برابر آن قرار گرفته است.

امام‌جمعه موقت بجنورد گفت: خدمت بی منت به مردم و رفع مشکلات آنها در بخش های گوناگون باید مهمترین دغدغه مدیران دستگاه های اجرایی باشد.

وی اظهار کرد: براساس تکلیف شرعی و قانونی باید مدیران تنها به فکر خدمت صادقانه به مردم باشند و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی با بیان اینکه تلاش دولت برای رفع مشکلات مردم با اجرای طرح های راهبردی ستودنی است، گفت: حضور میدانی برخی مسوولان در مناطق محروم و کمتر برخوردار و دستور فوری آنان برای رفع دغدغه های مردم شایسته تقدیر است.

حجت الاسلام براتی زاده تصریح کرد: گرچه دولت سیزدهم با قدرت تمام در مسیر انقلاب و خدمت به مردم در حال حرکت است اما این روند باید همچنان با اقدامات جهادی تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مسوولان استان نیز باید همچنان پا در رکاب دولت باشند، خاطرنشان کرد: خراسان شمالی بعد از گذشت سال ها هنوز محرومیت هایی در بخش های گوناگون دارد که باید مسوولان مربوطه توجه ویژه ای به آن داشته باشند.

امام جمعه موقت بجنورد گفت: انتقال و هدایت مسیر کامیون ها به خارج از شهر برای کاهش تصادفات و زندان شهرستان بجنورد به حاشیه شهر از جمله مواردی است که باید مدنظر مسوولان باشد و در دستور کار خود قرار دهند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره