اخبار برگریده
دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403 22:16

جمعه, 09 تیر 1402 ساعت 15:04
  • .

آمریکا با این همه جنایت، جنگ و کودتا مدعی دفاع از حقوق بشر است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: امروز آمریکا با این همه جنایت، جنگ و کودتا مدعی دفاع از حقوق بشر است.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: ادعای خلیفه بودن یکی از شگفتی هایی بود که یزید مطرح می کرد و امروزه نیز آمریکا با آن همه جنایت، جنگ و کودتا مدعی دفاع از حقوق بشر است.

وی افزود: جنایت های آمریکا باید برای همه تبیین شود تا جهان بداند در پشت ادعای دفاع از حقوق بشر چه چیزی وجود دارد.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه آمریکا تنها کشور استفاده کننده از بمب اتم است، گفت: این نظام ظالم همواره در بسیاری از جنگ ها و کودتاهای خاورمیانه نقش داشته است.

وی تصریح کرد: نقش آمریکا در جنگ ایران عراق و جریان داعش تنها بخشی از دخالت های این نظام ظالم است.

حجت الاسلام نوری با اشاره به هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی، خاطر نشان کرد: در هفته ای که به نام هفته حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده ۷۲ نفر از مسوولان ارشد نظام شهید شدند و این روزها یادآور حادثه هواپیمای مسافربری با ۲۹۰ نفر مسافر است که موجب کشته شدن بسیاری از انسانهای بی گناه شد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته قوه قضاییه گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، قضات شریف زیادی در قوه قضاییه داریم اما در این میان آسیب هم متوجه قوه قضا است، یکی از آسیب ها از درون است؛ شاید کسانی باشند که آلوده باشند و نام قوه قضایه را بد کنند.

امام جمعه بجنورد افزود: یک آسیب هم از برون متوجه قوه قضا است، دستگاه قضا باید ترک فعل و فسادها در جامعه را مورد توجه و پیگیری قرار دهد و با آن برخورد کند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره