اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 03:34

جمعه, 02 تیر 1402 ساعت 14:48
  • .

تعامل با کشورهای منطقه نشان از دیپلماسی هوشمندانه دولت دارد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

امام جمعه موقت بجنورد گفت: تعامل سازنده با کشورهای منطقه و پیشبرد برنامه توسعه کشور نشان از دیپلماسی هوشمندانه دولت سیزدهم دارد.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام رضا براتی زاده در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: سفر مسوولان وزارت خارجه به کشورهای منطقه در ادامه دیپلماسی موفق دولت سیزدهم است و انتظار می رود شرایط بهتری را شاهد باشیم.

وی افزود: این ارتباط دوستانه با کشورهای منطقه و آمریکای لاتین نوعی بازی مقتدرانه در سیاست خارجی است که موجب کاهش تنش در کشورهای اسلامی و مایه عزت مندی مردم کشور می شود.

امام جمعه موقت بجنورد تصریح کرد: همچنین این سفرها و ارتباطات، تاثیرات مثبتی در بهبود وضعیت اقتصادی کشور و امیدآفرینی در جامعه خواهد داشت.

حجت الاسلام براتی زاده با گرامیداشت هفته قوه قضاییه، گفت: حجم کار و پرونده های قضایی در استان بسیار زیاد است به گونه ای که پارسال ۲۹۳ هزار و ۴۰۹ فقره پرونده وارد دادگستری استان شد.

وی بیان کرد: در واقع برای هر قاضی فعال ۲ هزار پرونده واگذار شد که ماهانه هر یک از آنها ۶۰ تا ۷۰ پرونده را مورد برررسی قرار دادند.

امام جمعه موقت بجنورد با اشاره به آسیب های اجتماعی اعتیاد در جامعه، گفت: مقابله با اعتیاد تنها مربوط به یک سازمان خاصی نیست بلکه تمامی دستگاه های اجرایی باید در مقابله با این بلای خانمان سوز همکاری و هم افزایی داشته باشند.

حجت الاسلام براتی زاده خاطر نشان کرد: تمرکز مسوولان حوزه مبارزه با مواد مخدر باید بیشتر در حوزه پیشگیری از اعتیاد و اقدامات فرهنگی باشد.

وی یادآور شد: دستگاه های فرهنگی می توانند با تولید آثاری فاخر مردم بویژه جوانان از آسیب های جسمی و روانی مواد مخدر آگاه کنند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره