اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 15:07

پنج شنبه, 23 ارديبهشت 1400 ساعت 09:35
  • .

توسعه همه جانبه کشور با مشارکت حداکثری مردم رقم می خورد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

امام جمعه موقت بجنورد گفت: توسعه همه جانبه کشور با مشارکت حداکثری مردم رقم می خورد.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام سید مرتضی موسوی جاجرمی اظهار داشت: تشکل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در این شرایط حساس باید مردم را به حضور گسترده در انتخابات تشویق کنند.

وی افزود: با توجه به شرایط سیاسی کشور که جهانیان چشم به میزان مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ دوخته اند، باید همه تشکل ها، جریان ها و گروه های سیاسی با استفاده از جایگاه و موقعیت خود مردم را به حضور حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ تشویق کنند، زیراکه هم اکنون رسانه های معاند با انتشار اخبار منفی به ایجاد روحیه یاس و ناامیدی دامن می زنند.

حجت الاسلام موسوی گفت: حضور در انتخابات، نشان از مقبولیت و همراهی مردم با این نظام اسلامی است و دشمنان را ناامید می کند.

وی با بیان اینکه رسانه ها باید بی تفاوتی نسبت به حضور در پای صندوق های رای را از جامعه بزدایند، تصریح کرد: بی تردید همه می دانیم حضور حداکثری چه نقشی می تواند در حفظ و ارتقای جایگاه کشور در فضای بین المللی داشته باشد، بنابراین ظرفیت های رسانه ای از روزنامه ها و سیمای ملی گرفته تا خبرگزاری ها و فضای مجازی باید با استفاده از نظرات کارشناسان مجرب، مردم را از جایگاه این رویداد سیاسی و تاثیرات مثبتی که در زندگی آنها دارد، آگاه کنند.

حجت الاسلام موسوی جاجرمی افزود: در واقع رسانه ها باید همه اذهان را متوجه این سووال کنند که آیا با نیامدن به پای صندوق های رای و امیدوار کردن دشمنان که به دنبال ناامیدی در جامعه هستند، می توان مشکلی را حل کرد؟

مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان خراسان شمالی با تاکید بر اینکه روحانیون با تبیین شاخص های فرد اصلح می توانند به مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ کمک کنند، اظهار داشت: گرچه کرونا هم اکنون موجب تعطیلی نمازهای جمعه شده است ولی روحانیون و ائمه جمعه می توانند با حضور فعال در فضای رسانه ای ویژگی های فرد اصلح را برای مردم تبیین کنند.

وی افزود: در واقع روحانیون در جامعه اسلامی در بین مردم از اعتماد بالایی برخوردار هستند و بر همین اساس ضروری است تا از نقش تاثیرگذار این قشر برای تحقق مشرکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح بیشترین بهره را برد تا آنها به بسیاری از سوالات افراد در خصوص چرایی حضور در پای صندوق های رای پاسخ دهند و در انتخاب فرد اصلاح به افراد کمک کنند.

سیزدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان روز جمعه ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ در کشور برگزار خواهد شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره