اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 21:34

پنج شنبه, 20 آذر 1399 ساعت 08:58
  • .

انسجام اجزای حاکمیت در خراسان شمالی در عمل دیده شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی در جلسه شورای اداری استان، آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد گفت: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری انسجام همه اجزای حاکمیت است که این تاکیدات ایشان به خوبی درخراسان شمالی دیده شد.

به گزارش نسیم امروز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی در این نشست افزود: خراسان شمالی به برکت خون سه هزار شهید و خانواده شهدا و ایثارگران، استانی است که مردمش در عمل ولایتمدار و با بصیرت هستند و آنگونه که لازم است در عرصه های مختلف حضور می یابد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با بیان اینکه سفر مقام معطم رهبری در سال ٩١ به خراسان شمالی اگر اتفاق نمی افتاد این استان دو دهه عقب می ماند، تصریح کرد: اعتبارات آن سفر پر برکت ١٨٠٠ میلیارد تومان در تمامی حوزه ها بود که باعث شد استان در مسیر پیشرفت و آبادانی گام بردارد.

وی نداشته های استان از نظر زیرساختی را به رغم تمامی کارهای انجام شده بسیار زیاد دانست و گفت: اما همدلی و انسجام تمامی اجزای حاکمیت مهمترین داشته استان است و برای حل مشکلات و تامین نداشته های استان همه پای کار هستند.

شجاعی خاطر نشان کرد: در حوادث مختلف مانند سیل سال گذشته، اغتشاشات به واسطه انسجام و مشارکت اجزای حاکمیت صدایی از استان شنیده نشد و به رغم تمامی مشکلات اقتصادی، انتخابات در خراسان شمالی با مشارکت بالا و کمترین تخلفات برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه در استان حتما اختلاف نظر وجود دارد اما مسئولان به سطحی از بلوغ رسیده اند که هدفشان تنها توسعه استان است، افزود: فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت اجزای حاکمیت در استان خراسان شمالی در عمل دیده می شود.

شجاعی گفت: در دو سال گذشته به واسطه انسجام اجزای حاکمیت وضعیت استان در شاخص های مختلف حوزه های اقتصادی، امنیتی و اجتماعی بهبود یافته است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در ادامه سخنان خود افزود: نماینده ولی فقیه در استان و تریبون نماز جمعه برای رفتار و کردار عاقلانه محور اصلی است. شجاعی تاکید کرد: تریبون نماز جمعه با محوریت انسجام و همدلی صدها هزار میلیارد ارزش دارد که قابل تعویض با چیزی نیست.

بر اساس این گزارش در پایان این جلسه از زحمات ٩ ساله حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی تقدیر و حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری به عنوان امام جمعه بجنورد و نماینده ولی فقیه در استان معرفی شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره