اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 13:24

شنبه, 26 اسفند 1402 ساعت 20:56
  • .

بسیج خادم مردم و خارچشم دشمنان نظام است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه خراسان شمالی گفت: بسیج خار چشم دشمنان نظام اسلامی است که به عنوان خادم مردم در همه عرصه های مورد نیاز حضور میدانی و جهادی دارد.

به گزارش نسیم امروز، سردار سرتیپ دوم اسماعیل فرجی در گردهمایی فرماندهان حوزه و پایگاه‌های بسیج شهرستان شیروان اظهار کرد: بسیجیان، بسیجی بمانند و باید مراقب باشد که جنگ ادراکی دشمن در او تأثیر نگذارد و فردی که در این مسیر قرار گرفته است باید بصیرت داشته و با خودسازی در میدان حضور داشته باشد.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و چشم‌انداز تعیین شده توسط رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایران قوی عنوان کرد: ما به عنوان بسیج همان‌گونه که ملت ایران تحقق راهبرد ایران قوی را پیگیری می‌کند، باید دنبال تحقق ایران قوی باشیم.

سردار فرجی خاطر نشان کرد: بسیج در همه زمینه‌هایی که می‌تواند به تحقق ایران قوی منجر شود، نقش‌آفرینی خواهد کرد و باید نقش‌آفرینی کند.

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه خراسان شمالی گفت: بسیج در همه زمینه‌ها فعالیت دارد و در خدمت ملت ایران است، البته این فعالیت‌ها در حال توسعه و به‌روزرسانی هستند، ایران اسلامی در گام دوم در یک موقعیت بسیار خوب قرار داشته و در حال پیشرفت است.

سردار فرجی با اشاره به رویکردهای سه‌گانه بسیج در خدمت به ملت ایران افزود: سه مسیر اصلی برای این نهاد شامل جهاد خدمت، جهاد امیدآفرینی و جهاد تبیین است.

گردهمایی فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج شهرستان شیروان با حضور بسیجیان، فرماندهان پایگاه ها، سردار اسماعیل فرجی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) و اعضای شورای تامین شیروان برگزار شد.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره