اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 08:40

یکشنبه, 26 فروردين 1403 ساعت 11:54
  • .

مردم خراسان شمالی از پاسخ نظامی سپاه حمایت کردند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

علما و روحانیون اهل سنت خراسان شمالی با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که پاسخ نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی مطالبه به حق ملی بود .

به گزارش ایرنا، در این بیانیه آمده است: حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسراییل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سرداران ایرانی موجب رعب و وحشت گسترده استکبار جهانی و دیگر جیره خوارانش شد.

این بیانیه افزوده است: بمباران اماکن نظامی صهیونیست ها و پرتاب بیش از ۳۰۰ موشک به خاک این رژیم سفاک سیل محکمی در راستای مطالبه به حق ایران در پاسخ به تجاوزات رژیم کودک کش به اماکن دیپلماتیک کشور است.

در این بیانیه آمده است: شب گذشته به حول قوه الهی همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده بودند، پاسخ پشیمان کننده ای به رژیم صهیونیستی داده شد و قلوب تمامی مسلمانان جهان به ویژه خانواده شهدای معظم و ملت ایران را خشنود و بار دیگر قدرت نظامی و دفاعی کشور ثابت شد.

علمای اهل سنت خراسان شمالی با تبریک این پیروزی عزت آفرین به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی در این بیانیه می افزایند: اهل سنت خراسان شمالی همیشه گوش به فرمان اولی الامر مسلمین بوده و خواهند ماند و برای صیانت از کشور تاپای جان ایستاده اند.

بیش از ۱۰ درصد از جمعیت یک میلیون نفری خراسان شمالی را ترکمن های اهل سنت تشکیل می دهند که در شهرستان های راز و جرگلان، مانه و سملقان و بجنورد سکونت دارند.

شماری از شهروندان بجنوردی نیز بامداد یکشنبه در حمایت از پاسخ نظامی پهپادی و موشکی علیه رژیم صهیونیستی در میدان اصلی شهر جمع شدند و شعارهای علیه این رژیم اشغالگر سر دادند.

این تجمع به صورت خودجوش از ساعت حدود یک و نیم بامداد روز یکشنبه در میدان شهید بجنورد برگزار شد.

تجمع‌کنندگان خودجوش شعارهای "الله اکبر"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و شعارهای مرتبط دیگر سر دادند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک دهها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره