اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 18:16

چهارشنبه, 01 فروردين 1403 ساعت 11:44
  • .

بزرگ‌ترین سند رسوایی رژیم صهیونیستی کشتار مردم غزه است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

عضو فقهای شورای نگهبان گفت: کشتار مردم غزه بزرگ‌ترین سند جنایت و رسوایی رژیم صهیونیستی است و نشان از ضعف این رژیم دارد.

به گزارش نسیم امروز، آیت الله سید احمد حسینی خراسانی سه شنبه شب در جمع مردم روزه دار مسجد جامع شهرستان شیروان اظهار کرد: جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه در هیچ تعریف و مفهومی از مفاهیم رایج و متعارف حقوق بین‌الملل نمی‌گنجد.

وی خاطرنشان کرد: افراد صبوری که کشتار، ویرانی، آوارگی، گرسنگی و تشنگی را تحمل می‌کنند، منطق همه آنان آزادسازی اراضی فلسطین و بازگرداندن آن است.

آیت الله حسینی خراسانی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی با تمام توحشی که انجام داده، هیچ دستاوردی نداشته و هر اندازه که زمان پیش برود در جهنمی که وارد آن شده بیشتر فرو خواهد رفت، اما مقاومت پیروز شده و این پیروزی ادامه دارد.

وی گفت: در دنیای امروز که خودشان قوانین را وضع می‌کنند ولی آنچه که منافع خودشان است اسمش را می‌گذراند قوانین حقوقی بشر، امروز مردم دنیا تا حدود زیادی روشن شدند و نمی‌توانند این جنایت را ببینند و دلشان به درد نیاید.

وی با تشکر از حضور گسترده مردم ایران در انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال بیان کرد: دشمنان کشور علیرغم اقدامات متعدد در زمینه‌های مختلف به خصوص در حوزه رسانه و جنگ شناختی تلاش می‌کردند امید را در جامعه کمرنگ کنند.

وی یادآور شد: دشمنان مردم را نسبت به حضور در انتخابات منع کردند اما همانند همیشه این نقشه شوم آنها نیز با شکستی عظیم مواجه شد و با حضور حداکثری خود حماسه‌ای جدید را در تاریخ انتخابات کشور به ثبت رساندند.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره