اخبار برگریده
سه شنبه, 18 ارديبهشت 1403 19:35

دوشنبه, 02 مرداد 1402 ساعت 10:20
  • .

۱۳ حزب سیاسی در خراسان‌شمالی مجوز فعالیت دارد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییس خانه احزاب خراسان شمالی گفت: ۱۳ حزب سیاسی استان در یکسال اخیر مجوز گرفته که در نوع خود بی سابقه بوده است.

به گزارش نسیم امروز به نقل از ایرنا، سید میکائیل محمدی اظهار کرد: مجوز این احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی وزارت کشور مورد تایید و به امضای استاندار خراسان شمالی رسیده است.

وی افزود: بر این اساس احزاب؛ جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، جامعه اسلامی مهندسان، همبستگی دانش آموختگان ایران، همبستگی ایران اسلامی، پیشرو اصلاحات، کانون دانشگاهیان ایران اسلامی، کانون تربیت اسلامی ایران، جامعه اسلامی کارگران، جمهوریت ایران اسلامی، مجمع ایثارگران، دانش آموختگان ایران اسلامی، انجمن اسلامی معلمان ایران و مجمع نیروهای خط امام(ره) در خراسان شمالی دارای مجوز فعالیت استانی شدند.

رییس خانه احزاب خراسان شمالی ادامه داد: همچنین مجوز ۶ حزب استانی دیگر نیز در کمیسیون ماده ۱۰ قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی وزارت کشور مورد بررسی قرار گرفت.

رضایتمندی مردم شاخص بررسی عملکرد مدیران

وی با اشاره به بررسی عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی در خراسان شمالی، گفت: خانه احزاب خراسان شمالی، بررسی عملکرد مدیران را از سال گذشته در دستور کار خود قرار داده و تاکنون با ۸۰ دیدار با مسوولان بخش های مختلف در استان انجام شده است.

محمدی افزود: این دیدار ها بیشتر با هدف رفع مشکلات مردم انجام می شود و میزان رضایتمندی شهروندان از مدیران، شاخص ارزیابی سطح عملکرد مسوولان است.

رییس خانه احزاب خراسان شمالی تصریح کرد: در این دیدار ها مدیران عملکردهای خود را ارایه می دهند و دستاوردهای مثبت آنها نیز در راستای امیدآفرینی اطلاع رسانی می شود.

محمدی گفت: خانه احزاب استان نیز ایده و طرح های خود را برای رفع مشکلات مردم و تسریع بخشی به روند توسعه استان به مدیران دستگاه های اجرایی ارایه می دهد.

اینک ۶۷ حزب و تشکل سیاسی و صنفی شامل دفاتر استانی و شهرستانی در حال فعالیت هستند.

استان خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت واقع در شمال شرق کشور است که نیمی از آن در نواحی روستایی سکونت دارند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره