اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 06:26

یکشنبه, 17 ارديبهشت 1402 ساعت 17:13
  • .

اطلاع رسانی نقش اساسی در فرهنگ سازی جامعه دارد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

حسن ناهیدی ظهر امروز معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت :اطلاع رسانی نقش اساسی در اعتمادسازی دارد و این رسالت بر دوش صاحبان رسانه و خبر در جامعه است.

‍به گزارش نسیم امروز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی ، حسن ناهیدی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان گفت :اطلاع رسانی نقش اساسی در اعتمادسازی دارد و این رسالت بر دوش صاحبان رسانه و خبر در جامعه است.

وی شفاف سازی و توجه به نیاز مخاطب در اطلاع رسانی را مهم دانست و گفت : اطلاع رسانی مبهم و ناقص در جامعه بستر بروز شایعه را فراهم می کند.

ناهیدی یکی از راه های توجه مسئولین به مردم را اطلاع رسانی دانست و افزود : اطلاع رسانی اقدامات انجام شده دستگاه های اجرایی به مردم از نشانه های توجه مسئولین به مخاطب و جامعه است.

وی اصلی ترین اندوخته هر دولت و نظام را سرمایه اجتماعی خواند و ادامه داد: بیان موضوعات مهم و توجه به مخاطب، اعتماد متقابل بین مسئولین و جامعه و سرمایه اجتماعی را افزایش می دهد.

وی برگزاری انتخابات سالم را یک رویداد مهم در سال جاری دانست و گفت : تلاش می کنیم انتخابات مجلس شورای اسلامی را در سلامت و رقابت سالم و با مشارکت مردم در استان برگزار کنیم.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره بر نقش مهم پدیده فرهنگی اربعین در ایجاد همبستگی و انسجام جهان شیعه ، اظهارداشت : سعی داریم مراسم اربعین امسال را با مشارکت بیشتر مردم و با شرایط مطلوب تر و هزینه ی کمتر نسبت به سال گذشته برگزار شود.

ناهیدی نقش روابط عمومی ها را در دستگاه های اجرایی بسیار مهم عنوان کرد و افزود : روابط عمومی ها حلقه اتصال نیازهای مردم به دستگاه ها و انعکاس دهنده اقدامات دستگاه ها برای مردم می باشند و هرچه این اتصال بیشتر باشد ارتباط مردم با دستگاه ها قوی تر و مشارکت مردمی در پیشبرد طرح ها و پروژه ها بیشتر خواهد شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره