اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 04:06

سه شنبه, 29 فروردين 1402 ساعت 08:58
  • .

ارتش حافظ عزت و عظمت ایران اسلامی است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش حافظ عزت و آزادگی ملت بزرگ ایران است.

به گزارش نسیم امروز، در پیام استاندار محمدرضا حسین نژاد آمده است: ارتشیان سرافراز، پاسداران مرزهای کهن ایران و حافظان عزت و آزادگی ملت بزرگ ایران هستند.

این پیام افزوده است: آنان که عزیزترین و گرانبهاترین متاع خویش را برای آسایش و آرامش مردم و میهن بر طبق اخلاص نهاده اند و قله های بلند شجاعت و مهر آفرینی را فتح کرده اند و صیانت از دین و حراست از مرز های جغرافیایی را مقصد خویش قرار داده اند.

استاندار خرسان شمالی در این پیام با تبریک فرارسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به محضر مقام معظم رهبری و ارتشیان سلحشور و امت شهید پرور خراسان شمالی می گوید: به سپهسالاران عرصه تامین امنیت جامعه خدا قوت گفته و با یاد و خاطره شهیدان والا مقام ارتش جمهوری اسلامی ایران، از تلاش های این دلیرمردان تشکر و قدردانی می کنم.

به گزارش ایرنا، با پیام تاریخی و حیات بخش امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ ارتش تولدی نو یافت و ۲۹ فروردین ماه در تاریخ ایران به نام روز ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره