اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 14:28

پنج شنبه, 08 دی 1401 ساعت 15:02
  • .

لزوم آموزش و شناخت قانون اساسی برای تمامی کارکنان دولت

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی بر شناخت قانون اساسی و جایگاه آن در جامعه توسط مدیران دستگاه های اجرایی و کارشناسان حقوقی ادارات تاکید کرد.

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد در دیدار معاون تحقیقات ، آموزش و حقوق شهروندی ، معاون قانون اساسی و مدیر کل آموزش معاونت حقوقی ریاست جمهوری با بیان اینکه دامنه موضوعات حقوقی بسیار وسیع است، اظهار کرد: در گام نخست دست اندرکاران و سپس تمام دستگاه های اجرایی باید در خصوص موضوعات مرتبط با حوزه قانون اساسی آموزش های لازم را ببینند زیرا دربرخورد با موضوعات مختلف عمدتا ناآگاهی به قانون هم دخیل بوده که با برگزاری دوره های آموزشی کارآیی لازم احصا می شود.

معاون قانون اساسی معاونت حقوقی رییس جمهور نیز در این دیدار گفت: سامانه پیگیری اجرای قانون اساسی راه اندازی شده و مردم می توانند موارد نقض قانون اساسی را در این سامانه گزارش کنند.

دکتر سید احمد حبیب نژاد، راه اندازی سامانه اجرای قانون اساسی را فرصتی برای نظارت بر نحوه اجرای قانون دانست و افزود: با این سامانه شناسایی موارد نقض اجرای قانون اساسی سهل می شود.

وی خاطرنشان کرد: هیات عالی اجرای قانون اساسی تشکیل شده ‌و رییس جمهور، رییس آن هیأت است و موارد نقض قانون اساسی در آن هیأت بررسی می شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره