اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 03:21

چهارشنبه, 19 آبان 1400 ساعت 08:47
  • .

رییس جمهور سایه پدرخوانده ها را از سر استان کم کند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

وحیدی با انتقاد از تاخیر در تعیین استاندار خراسان شمالی گفت: برخی پدرخوانده های پایتخت نشین گزینه هایی را برای استانداری معرفی می کنند که در حد فرمانداری هم نیستند و آیت الله رییسی باید اجازه ورود به این افراد را ندهد.

به گزارش نسیم امروز، عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب با اشاره به جلسه اخیر ۵۰ نماینده مجلس با وزیر کشور اذعان داشت: از سردار وحید خواستم برای تسریع در انتصاب استاندار بومی خراسان شمالی اهتمام بیشتری را لحاظ کند.

وی افزود: نظر نماینده ولی فقیه، نماینده مجلس خبرگان استان، نهادهای انقلابی، مجمع نمایندگان و ستادهای مردمی رئیس جمهور بر انتصاب استاندار بومی توانمند دلالت دارد.

نماینده پنج شهرستان خراسان شمالی اظهارداشت: ۱۸ سال از زمان تاسیس استان می گذرد و دولت باید سایه مدیران پروازی و رزومه ساز را از سر استان کم کند.

وی با بیان اینکه آقای رییسی بیشترین رای را به نسبت مشارکت و جمعیت از استان خراسان شمالی اخذ کرده افزود: این حق مردم ما نیست که در شاخص های فلاکت و تورم رتبه های بالای کشور را داشته باشند و با این وجود کرسی استانداری را به فردی غیرتوانمند و بدون تسلط بر استان تحویل دهند.

نائب رئیس کمیسیون راهبردی مجلس بیان داشت: ما فرصت آزمون و خطا نداریم و استاندار بعدی بایستی فردی توانمند و با توان برنامه ریزی اقتصادی و انقلابی باشد و اینکه از چه جنسی است و از کدام ارگان و نهاد می آید مهم نیست.

وحیدی افزود: در دولت اول روحانی با اینکه وی رای بالایی در خراسان شمالی نداشت اما از گزینه بومی برای تصدی استانداری استفاده کرد و اکنون به طرق اولی استاندار خراسان شمالی باید از بین گزینه های بومی و توانمند استان منصوب شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره