اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 05:03

دوشنبه, 28 تیر 1400 ساعت 19:09
  • .

تاکید استاندار بر حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

منتخبان دوره ششم شورای اسلامی شهر بجنورد با استاندار خراسان شمالی دیدار کردند.

به گزارش نسیم امروز، محمدعلی شجاعی در این نشست گفت: از زمان بدو ورودم اعلام کرده ام برای خدمت به استان آمده ام و از تمام توان نظام و اجزای حاکمیت در این راستا بهره مند خواهم شد که تا کنون به واسطه همین هم فهمی و انسجام در بحث مدیریت بحران های مختلف، نگرانی در سطح ملی ایجاد نکردیم.

شجاعی افزود: اعضای شورای شهر باید با همفکری، همدلی، هم افزایی و هم توانی به مردم خدمت کنند و این در کنار هم بودن باید در عملکردها مشخص باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید آداب شورا را بپذیریم، گفت: از اعمال نظرات شخصی پرهیز کنید و اختلاف نظرات را به مخالفت و دشمنی تبدیل نکنید.

وی با بیان اینکه بخاطر خدمت به مردم کنار هم باشیم چرا که بنابر عقل و شعور با هم بودن علت انجام درست کارهاست، افزود: به دلیل نظرات شخصی به گروه های مختلف تقسیم نشوید، بلکه انسجام اعضای شورای شهر حتی با داشتن اختلاف نظر باید اصل باشد و رعایت شود.

وی گفت: عده ای در کشور کمبود اعتبارات و تحریم ها را بهانه ای برای انجام نشدن کارها می دانند اما باید بدانیم تفکر، تعقل و برنامه اصل انجام کارهاست و سرمایه انسانی در هر جامعه ای حرف اول برای پیشرفت و توسعه را می زند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه اداره شهر یک فرد مقتدر می خواهد و باید در انتخاب شهردار دقت داشته باشید، افزود: تنها با یک ابلاغ، فرد شهردار نمی شود و باید شاخص های مربوط به یک شهردار توانمند را مشخص و اعمال کنید، تا کارها بر روی زمین نماند و مردم تاوان این انتخاب را ندهند.

محمدعلی شجاعی با تاکید بر اینکه شان شوراهای این دوره با حیثیت نظام گره خورده است و باید به دور از چند دسته گی برای خدمت به مردم کار کنند، گفت: منتخبان شورای شهر بدانند هیات دولت 4 ساله برای اداره شهر بجنورد هستند و بنابراین باید با برنامه ریزی بلند مدت، نظارت بر اجرای برنامه ها، چینش درست منابع انسانی و بهره مندی از ظرفیت تمامی اجزای حاکمیت به مردم استان خدمت کنند.

شجاعی گفت: جایگاه مرکز استان در شاخص های مختلف مدیریت شهری را بدانیم و برای بهبود وضعیت برنامه ریزی 4 ساله داشته باشیم.

مقام عالی دولت در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه کارها باید به بخش خصوصی واگذار شود و حمایت ها تنها در حد شعار نباشد، افزود: آیین نامه سرمایه گذاری بخش خصوصی را تهیه و مجوزهای بی‌نام آماده کنید و زمان را برای سرمایه گذاری کوتاه کنید.

محمدعلی شجاعی وظیفه دولت را ایجاد شرایط حضور بخش خصوصی دانست و گفت: منتخبان دوره ششم شورای اسلامی شهر با در نظر گرفتن منافع عمومی تابلوی حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی باشند.

شجاعی با بیان اینکه بجنورد مرکز استان است و روزانه افراد متخلفی از سایر شهرستان به این شهر تردد دارند، افزود: شورای اسلامی شهر بجنورد باید سازمان ها و دستگاه های اجرایی که بر مدیریت شهری تاثیر دارد، شناسایی کند و تا با همفکری و در چارچوب قانون اعتبارات هزینه و برنامه ها اجرا شود.

وی گفت: بخاطر مردم کارهای درست به جمع بندی رسیده را انجام دهید و تحت تاثیر حرف های مخالفان قرار نگیرید.

شجاعی با ابراز گلایه دوباره از انجام ندادن مسئولیت های اجتماعی از سوی صنایع استان، افزود: شما منتخبان مردم هستید و بنابر بر وظیفه تان باید بتوانید جنبش انجام مسئولیت های اجتماعی را راه اندازی کنید.

ارائه برنامه زمان بندی برای پرداخت مطالبات شهرداری ها از سوی ادارات دولتی، ورود جدی شوراهای شهر برای تامین منابع مالی ساخت زائر سرای استان، تلاش برای میزبانی استان در برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی از دیگر تاکیدات شجاعی در این نشست بود.

گفتنی است در ابتدای این نشست منتخبان دوره ششم شورای اسلامی شهر بجنورد به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در حوزه مدیریت شهری پرداختند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره