اخبار برگریده
دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403 08:46

سه شنبه, 11 خرداد 1400 ساعت 22:16
  • .

دشمنان نظام در ۲۸ خرداد ماه منتظر سیلی دوباره مردم ایران باشند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه سیلی دوباره مردم ایران به دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش نسیم امروز، محمدعلی شجاعی در آیین اعلام آمادگی شبکه اترک برای انعکاس گسترده انتخابات ۲۸ خرداد ماه و تجلیل از کارکنان موفق صدا و سیمای استان، با بیان اینکه در انتخابات مجلس شورای اسلامی میزان مشارکت مردم استان 15.7 درصد بالاتر از میانگین کشوری بود، افزود: باور دارم در 28 خرداد ماه دشمنان بار دیگر از مردم ایران سیلی خواهند خورد چرا که مردم به رغم تمامی مشکلات می دانند چه زمانی در عرصه حضور یابند.

شجاعی با اشاره به اینکه خروجی اسامی از شورای نگهبان فرقی نداشت چرا که بسته هجمه از سوی رسانه های معاند از قبل آماده بود، گفت: هجمه به افراد و جایگاه ها از سوی دشمنان داخلی و خارجی در چند سال اخیر قابل پیش بینی است.

وی افزود: مولفه اصلی قدرت نظام جمهوری اسلامی مقام معظم رهبری و مردم هستند و هدف اصلی دشمنان جدا کردن مردم از نظام است و وظیفه ما برگزاری انتخابات سالم با مشارکت بالا است.

شجاعی با اعلام نمره قبولی به صدا و سیمای استان گفت: صدا و سیمای استان در مقابل هجمه های شبکه های معاند کار بسیار سنگینی را بر عهده دارد.

وی افزود: در استان غیر از انتخابات ریاست جمهوری بحث انتخابات شهر و روستا فراموش نشود ، میکروفون و دوربین صداوسیما باید به تک تک روستاها برود و باید مردم احساس کنند که چقدر این انتخابات مهم است.

وی تصریح کرد: در استان تمامی سازمان ها و نهادهای حاکمیتی در بحث زیرساخت ها و تجهیزات کمبود دارند اما صدا و سیمای استان به رغم این نداشته ها در تمامی صحنه ها برای انجام وظیفه حضور داشته است.

مقام عالی دولت در خراسان شمالی گفت: صدا و سیمای استان با دانایی و کارآمدی اقدامات لازم در راستای سیاست های نظام، حفظ چارچوب ها و تحقق منویات رهبری در خصوص این سازمان انجام داده است.

محمدعلی شجاعی تغییرات مثبت در شاخص های صدا و سیما استان موجب افتخار استان دانست و افزود: نگاهم این است آنچه در خراسان شمالی است نسبت به سایر استان ها کمتر نباشد و هیچ ابایی از بیان آن در سطح کشور ندارم.

شجاعی گفت: امروز دستگاه های اجرایی استان با بلوغ فکری در مسیر اصلی انقلاب و رعایت چارچوب های نظام حرکت می کنند و به یک تن قوی تبدیل شده ایم.

وی گفت: استان های دیگر از نظر تجهیزات و داشته ها برای مقابله با مشکلات بسیار تجهیز تر و آماده تر هستند اما استان خراسان شمالی به واسطه تن قوی که دارد در هیچ بزنگاهی کمتر عمل نکرده است.

شجاعی با بیان اینکه همه اجزای حاکمیت با هم پای کار هستند که نشان از شعور و بالندگی است، افزود: امروز خراسان شمالی به نمونه عملی انسجام اجزای حاکمیت تبدیل شده است.

وی گفت: شدت مشکلات در استان با همکاری تمامی اجزای حاکمیت کم می شود که صدا و سیما و اصحاب رسانه برای ایجاد این انسجام و هم افزایی نقش موثری داشته اند.

شجاعی در بخش پایانی سخنان خود برای ایجاد شبکه دیجیتال در سراسر استان اعلام آمادگی کرد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره