اخبار برگریده
چهارشنبه, 12 ارديبهشت 1403 13:09

سه شنبه, 19 بهمن 1400 ساعت 10:24
  • .

مدیران قدردان فرصت خدمتگزاری به مردم باشند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: مسئولیت یک امانت در دست مدیران است و باید از این فرصت خدمتگزاری در راستای منافع مردم بهره مند شوند.

به گزارش محمد رضا حسین نژاد در جلسه معارفه سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری با تاکید بر اینکه مجموعه وزارت کشور در استان از نیروهای انسانی توانمندی برخوردار است، گفت: در بحث اعتماد سازی تلاش دارم انتخاب مدیران ستادی از نیروهای بومی و یا افرادی که در مجموعه وزارت کشور در استان خدمت کرده اند، باشد.

وی با تاکید بر اینکه مدیران نباید به صندلی خود وابسته باشند و برای حل مشکلات مردم باید در میدان کار حضور یابند، افزود: باید با همفکری و خرد جمعی در پیشبرد سیاست های توسعه ای استان در تمامی حوزه ها تلاش شود.

نماینده عالی دولت در استان گفت: مدیر باید دلسوز مردم، جهادی و میدانی باشد و برای رسیدگی به امور استان تلاش شبانه روزی داشته باشد.

برپایه این خبر، در پایان این جلسه مهدی رشیدی به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی معرفی شد.

گفتنی است: مدیر کل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری، عضویت هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان و مدرس دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد از سوابق خدمتی مهدی رشیدی است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره