اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 13:03

دوشنبه, 28 مهر 1399 ساعت 17:59
  • .

فرماندار جدید فاروج معارفه شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی آئین معارفه فرماندار جدید فاروج برگزار شد

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز، احمد برادران در جلسه شورای اداری شهرستان فاروج و تکریم و معارفه فرماندار این شهرستان، افزود: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی که در طول چهار دهه گذشته با مسائل و مشکلات بسیاری مواجهه شده است، به عنوان یک هدیه الهی فرصتی مغتنم برای خدمت به مردم است.

برداران با بیان اینکه امروز دشمنان انقلاب اسلامی با تمام توان خود در برابر ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی که برگرفته از مبانی دین مبین اسلام است ایستاده اند، افزود: در چهار دهه گذشته از هر فرصتی برای ضربه زدن به این نظام استفاده کردند و به هم پیمانان خود وعده دادند و اعلام کردند نمی گذاریم نظام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند.

وی با اشاره به توفیقات ایران اسلامی در صحنه های بین المللی، تصریح کرد: به رغم تمامی محدودیت ها و تحریم اما این نظام در ارائه خدمت به مردم سربلند است که این خدمات باید به سمع و نظر نسل جوان رسانده شود.

برادران خدمت به مردم را برگرفته از آموزه های دین مبین اسلام عنوان کرد و افزود: فرماندار رئیس کارگروه های مختلف هر شهرستان است و حوزه کاری اش به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان بسیار وسیع است اما این به معنای مداخله در امور سایر دستگاه های اجرایی نیست.

وی حفظ دستاودرهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را از مهمترین وظایف هر مسئول دانست و گفت: فرماندار باید در امور مختلف به ویژه مدیریت بحران شهرستان حضور موثر داشته باشد که این روزها به دلیل شیوع بیماری کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی مهمترین موضوع است.

برادران با ابراز تاسف از کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی و کم شدن حساسیت ها نسبت به بیماری کرونا، گفت: دستورعمل های بهداشتی باید توسط مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی و ادارات دولتی به خوبی رعایت شود.

در ادامه این نشست فرماندار جدید شهرستان فاروج هدف از پذیرفتن مسئولیت را توسعه شهرستان دانست و گفت: توسعه امری درون زاست و باید با تکیه بر توانمندی های داخلی توسعه را رقم بزنیم.

ابولحسن نجفی تولید زعفران و انگور را از مزیت نسبی شهرستان فاروج عنوان کرد و افزود: قرار گرفتن در مسیر تردد سالانه ۲۰ میلیون زائر و مسافر از دیگر مزیت های مهم این شهرستان است که با برنامه ریزی مناسب باید گام های مهمی در راستای توسعه شهرستان برداریم.

در پایان این جلسه از زحمات مسعود صادق تیتکانلو قدردانی و ابوالحسن نجفی به عنوان فرماندار شهرستان فاروج معرفی شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره