اخبار برگریده
یکشنبه, 03 تیر 1403 08:09

یکشنبه, 06 خرداد 1403 ساعت 07:30
  • .

دعوت جمعی از جوانان انقلابی خراسان شمالی از سعید جلیلی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

جمعی از جوانان انقلابی خراسان شمالی از دکتر سعید جلیلی، نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی خواستند تا به میدان انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ وارد شود.

جمعی از جوانان انقلابی خراسان شمالی با صدور بیانیه ای از دکتر سعید جلیلی برای حضور در میدان انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.

به گزارش نسیم امروز، متن بیانیه به این شرح است:

بسمه تعالی

شهادت رییس جمهور فعال، پرتلاش ، خستگی ناپذیر و مردمی آیت الله رییسی غم سنگینی را به جامعه علی الخصوص جریان انقلابی و اقشار محروم و مستضعف وارد کرد و اقدامات مثبت وی در دولت سیزدهم چنان بود که به گواه منتقدان منصف در تمام زمینه ها به خصوص امور زیرساختی، تحولات اساسی در بازگشت کشور به ریل انقلاب توسط او و تیم کاری در هیات دولت صورت گرفت.

حال که با خواست و اراده خداوند متعال و مشیت الهی این سید بزرگوار با شهادتی پرافتخار این مسیر را به پایان رساند، همگان وظیفه داریم تا در انتخابات پیش رو با نگاه به شاخصه های موجود کشور و نیز نقاط قوت دولت سیزدهم اقدام به انتخابی نماییم تا با تایید مسیر صحیح دولت، نقاط ضعف آن را تصحیح کرده و در ادامه شاهد تکمیل بهبود وضعیت کشور باشیم.

با نگاهی دقیق به هیات دولت و برنامه های مثبت اجرا شده در سطح دولت سیزدهم و نگاهی تطبیقی با اصول انقلاب و همچنین تاکید بر اصل کارآمدی مشاهده می شود که بسیاری از نیروهای توانمند و تحول آفرین حاضر در دولت از بدنه خوشفکر و شبکه قوی و گسترده دولت در سایه دکتر سعید جلیلی هستند لذا ما به عنوان جمعی از جوانان انقلابی و گام دومی انقلاب در خراسان شمالی از نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی و دبیر اسبق این شورا، جناب آقای دکتر سعید جلیلی که دارای روحیه جهادی، ساده زیست و از سویی خبره در امور کشور هستند، برای حضور در عرصه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران و طرح برنامه های فنی و دقیق خود که همانا در راه تسریع در حرکت به سوی قله های غرور آفرین انقلاب است و می‌تواند امتدادی اصلح در ادامه راه شهید جمهور، حضرت آیت الله دکتر رییسی باشد، دعوت می‌کنیم.

گفتنی است: بر اساس اعلام وزارت کشور ثبت نام از کاندیداهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از تاریخ 10 خردادماه جاری آغاز می شود.

*تشکل جوانان عدالت‌خواه خراسان شمالی
*گام دومی های شهرستان های مانه و سملقان
*جمعیت جوانان انقلابی شهرستان های گرمه و جاجرم
*تشکل دانشجویان انقلابی خراسان شمالی مقیم تهران و کرج
*جوانان هیاتی شهرستان های بجنورد،شیروان و فاروج
*جمعیت دانشگاهیان گام دومی خراسان شمالی

آخرین ویرایش در یکشنبه, 06 خرداد 1403 ساعت 20:16
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره