اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 03:30

دوشنبه, 01 آبان 1402 ساعت 11:06
  • .

شمار داوطلبان قطعی انتخابات در خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: ۴۰ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون ثبت نام خود را برای حوزه‌های انتخابیه استان قطعی کرده اند.

به گزارش نسیم امروز، حسین ناهیدی اظهار کرد: از این تعداد ۳۴ نفر آقا و ۶ نفر خانم هستند که تاکنون ثبت نام خود را برای شرکت در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قطعی کرده اند.

وی با بیان اینکه ثبت نام غیرحضوری و از طریق سایت وزارت کشور انجام می شود، گفت: فرآیند ثبت نام نهایی از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۲۷ مهرماه آغاز شده و تا سوم آبان ماه ادامه دارد.

ناهیدی با اشاره به انتخاب اعضای هیات اجرای انتخابات خراسان شمالی گفت: ۲۲ هیات اجرایی در استان برگزاری انتخابات را بر عهده دارند که ۲ هیات مربوط به شهرستان فاروج است که کرسی مشترک با شهرستان قوچان در خانه ملت دارد.

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی افزود: بر این اساس در استان ۲۰ هیات اجرای تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: هیات های اجرایی انتخابات شامل هشت فر عضو اصلی(معتمدان)، پنج نفر عضو علی البدل و سه نفر نماینده حقوقی است که به ریاست فرماندار شهرستان یا بخشداران بخش های مستقل است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به‌صورت همزمان در روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره