اخبار برگریده
جمعه, 07 ارديبهشت 1403 21:39

جمعه, 28 خرداد 1400 ساعت 11:15
  • .

دادگستری های خراسان شمالی آماده دریافت تخلفات انتخاباتی است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییس ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی خراسان شمالی گفت : تمام شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی امروز جمعه در دادگستری های این استان فعال است.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام اسدالله جعفری اظهارداشت : شعب رسیدگی به تخلفات در دادگستری های استان خراسان شمالی آماده دریافت گزارشات مردمی از تخلفات انتخاباتی است.

رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی اظهارداشت : شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی از حدود یک ماه گذشته در تمام دادگستری های این استان فعال شد و در این مدت نیز ۴۸ فقره تخلف انتخاباتی به این شعب ارسال شد.

جعفری خاطرنشان کرد : چهار فقره از این تخلفات که در ارتباط با تبلیغات زودهنگام انتخاباتی از سوی نامزدهای شوراهای اسلامی شهرها بود، پرونده تشکیل و مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد : با وجود این که شعب رسیدگی به تخلفات امروز جمعه دایر است، تاکنون گزارشی مبنی بر تخلفات انتخاباتی به این شعب ارسال نشد و در صورت ارایه گزارش نیز در کمترین زمان بررسی و با متخلفان نیز برخورد می شود.

رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی اظهارداشت : ملت فهیم و بابصیرت ایران اسلامی همچون ادوار گذشته با حضور پرشور و آگاهانه خود امروز ۲۸ خردادماه در انتخابات حماسه دیگری را در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی خلق خواهند کرد.

جعفری افزود : دشمنان لحظه لحظه انتخابات و مشارکت مردم را را رصد می‌کنند و تبلیغات خود را جهت عدم مشارکت و کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات شروع کردند و جنگ روانی برای ایجاد یاس و ناامیدی در مردم برای کاهش مشارکت شروع کردند.

وی اضافه کرد : برخلاف تبلیغات دشمنان نظام جمهوری اسلامی مردم ما در ساعت‌های اولیه روز رای گیری حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای دارند و قطعا با حضور گسترده خود دشمنان را مایوس خواهند کرد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر امروز جمعه ۲۸ خردادماه همزمان با سراسر کشور در خراسان شمالی هم در حال برگزاری است.

در این دوره از انتخابات ۶۷۲ هزار نفر از جمعیت ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی واجد شرایط اخذ رای هستند و ۲۵ هزار نفر نیز کار برگزاری این انتخابات را بر عهده دارند که در آخرین انتخابات حدود ۵۷.۲ درصد از واجد شرایط استان در انتخابات شرکت کردند. / ایرنا

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره