اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 23:17

شنبه, 22 خرداد 1400 ساعت 09:06
  • .

رای اولی ها، مهم ترین تصمیم سازان کشور

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رئیس ستاد انتخابات استان ، رای اولی ها را مهم ترین تصمیم سازان در آینده کشور دانست و گفت:رای اولی ضمن شرکت در انتخابات می توانند اطرافیان را نیز به مشارکت حداکثری دعوت کنند.

به گزارش نسیم امروز، احمد برادران در همایش منتخبین اعضای تشکل های دانش آموزی استان (رای اولی ها) با بیان اینکه ۱۷هزار نفر رای اولی در انتخابات امسال داریم، افزود: تمام دانش آموزان باید بدانند که غفلت از آموزش و پرورش غفلت از آینده کشور است .

وی خطاب به رای اولی ها آنان را ملزم به شناختن جایگاه کشور در دنیا دانست و تصریح کرد: دانش آموزان باید آگاهی لازم در خصوص جایگاه ایران و‌اولویت های این کشور بدانند زیرا رای آنها در تصمیم گیری ها اثراث مثبت به همراه خواهد داشت.

برادران تصریح کرد: انتخابات شوراهای دانش آموزی موجب آماده سازی دانش آموزان جهت فرایند انتخاب و گزینش می شود که این مهم در انتخابات کشور هم تاثیر فراوانی خواهد داشت.

وی به خدمات و اقدامات دولت اشاره و افزود: دولت تدبیر و امید در حوزه های همچون بهداشت و درمان، حذف مدارس خشتی و گلی ، فناوری اطلاعات ، سیاست خارجی اقدامات مطلوبی انجام داده اما دشمنان با ایجاد ناامیدی جوانان را مورد هدف قرار داده اند.

برادران آموزش و پرورش را یک نهاد اجتماعی مهم عنوان و خاطر نشان کرد: وظایف آموزش و پرورش تعلیم و تربیت و تربیت آینده سازان است .

وی افزود: از سیستم آموزش و پرورش انتظار داریم تا از روش ها و فنون جدید تدریس بهره مند شود زیرا امروزه یکی از محدودیت های این سیستم استیلا در نظام کنکور است که منجر به بی توجهی به برخی کارکردهای نظام آموزش و پرورش شده است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره