اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 12:05

سه شنبه, 18 خرداد 1400 ساعت 09:21
  • .

۱۱۸۲ شعبه اخذ رای در خراسان شمالی دایر می شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

دبیر ستاد انتخابات استان خراسان شمالی از وجود ۱۱۸۲ شعبه اخذی رای در خراسان شمالی به منظور برگزاری انتخابات 1400 خبرداد.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز، هادی رجایی نیا با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری از شبکه اترک استان گفت: هزار و ۱۸۲ شعبه اخذ رای در سراسر استان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه ۱۰ روز تا برگزاری مهمترین رویداد سال ۱۴۰۰ زمان داریم، گفت: با صدور دستور انتخابات در ۱۸ اسفند سال گذشته از سوی وزیر کشور تمامی فرآیندهای انتخابات در استان در زمان مقرر انجام شده است.

رجایی نیا افزود: مهمترین فرآیندهای قانونی انجام شده تاکنون تشکیل هیئت‌های اجرایی، ثبت نام از داوطلبان، بررسی صلاحیت ها، تعیین مکان و اعضای شعب اخذ رای، آموزش های انتخاباتی و ... است.

وی گفت: در هیات های اجرایی شهرستان های استان هزار و ۱۸۲ شعبه اخذ رای مصوب شده است که با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت مردم نسبت به انتخابات ریاست جهموری دور گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۴ شهر و ۷۴۷ نقطه روستایی و عشایری برگزار می‌شود، افزود: در این انتخابات ۱۲۸ کرسی شورای شهر و ۲۳۲۱ کرسی شورای روستایی و عشایری خواهیم داشت.

هادی رجایی نیا در بخش پایانی سخنان خود گفت: در این انتخابات علاوه بر حضور عوامل اجرایی و قانونی ادوار گذشته، ناظرین بهداشت جهت بررسی و کنترل پروتکل های بهداشتی حضور خواهند داشت.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره