اخبار برگریده
چهارشنبه, 29 فروردين 1403 02:07

دوشنبه, 30 فروردين 1400 ساعت 09:19
  • .

اجرای تمام مصوبات سفرهای شهرستانی/ برگزاری انتخابات سالم

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی بر اجرای تمام مصوبات سفرهای شهرستانی، برگزاری انتخابات سالم، توجه ویژه به سلامت مردم در اپیدمی کرونا ، جلوگیری از هرگونه صف بی مورد در نانوایی ها و... تاکید کرد.

به گزارش نسیم امروز، محمد علی شجاعی در نشست با معاونان استاندار و فرمانداران شهرستانها اظهار کرد: با آغاز دور جدید سفرهای شهرستانی باید تمام مصوبات دور قبل اجرایی شده باشد و فرمانداران بر اجرای دقیق و به موقع مصوبات دور جدید اهتمام داشته باشند. وی عمده مصوبات در سفرهای شهرستانی را عمرانی و اقتصادی عنوان و اظهار داشت: تمام این مصوبات باید بدون هیچ کم و کاستی اجرایی شود.

شجاعی با بیان اینکه ۹۶ درصد از مصوبات ستاد رفع موانع تولید استان اجرایی شده، خاطرنشان کرد:معضلات این حوزه که بر سر راه تولیدکنندگان و سرمایه گذاران قرار دارد باید حل شده ضمن اینکه مصوبات مُر قانون داشته باشد.

وی تصریح کرد: اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بسیار اهمیت دارد به طوری که اگر مدیری اجرای این مصوبات را نادیده بگیرد بدون شک برخورد خواهیم کرد. وی در خصوص انتخابات نیز تاکید بر انتخابات سالم با صحت داشت و افزود: فرمانداران با عوامل اجرایی که به دنبال جهت دادن انتخابات هستند برخورد محکم داشته باشند. شجاعی خطاب به فرمانداران از آنان خواست تا از به وجود آمدن هر صف بی موردی در نانوایی ها جلوگیری کرده و برای حل مشکلات این حوزه به طور مستقیم ورود کرده و با نانوایان متخلف هم برخورد شود.

وی خطاب به فرمانداران در خصوص اولویت دادن سلامت مردم افزود : بر اساس رنگ بندی ستاد کرونا دستورالعمل ها باید اجرایی شود در غیر این صورت با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی بر اجرای مصوبات سفر اخیر آیت الله رئیسی به استان تاکید و اظهار داشت: یکی از این مصوبات حمایت از زندانیان و خانواده های آنان در قالب اشتغالزایی و فراگیری حرفه و آموزش بود که باید اهتمام بیشتری برای حوزه داشت.

گفتنی است: در ابتدای این نشست معاونان استاندار و فرمانداران شهرستانها به ارائه اخرین اقدامات و عملکرد خود در استان و شهرستانها پرداختند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره