اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 01:22

چهارشنبه, 18 خرداد 1401 ساعت 09:17

هنجارشکن مجازی در بجنورد دستگیر شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رئیس پلیس فتا خراسان شمالی از دستگیری فردی که در فضای مجازی با اقدامات غیرقانونی هنجارشکنی اجتماعی را رواج می‌داد در بجنورد خبر داد.

به گزارش نسیم امروز، سرهنگ یوسف شاکری با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی کارشناسان پلیس فتا خراسان شمالی، یک صفحه مجازی که اقدام به انتشار تصاویر غیراخلاقی و مبتذل می‌کرد، مورد شناسایی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه بلافاصله شناسایی گرداننده این صفحه مجازی با جدیت در دستور کار قرار گرفت، افزود: با سرعت عمل کارشناسان پلیس فتا گرداننده این صفحه مجازی در شهر بجنورد شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر شد.

این مقام انتظامی بابیان اینکه متهمه که یک زن بود، بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز در فضای مجازی حتماً اخلاق و ادب را رعایت کنند تا دچار مشکل نشوند و در صورت اطلاع از وجود این‌گونه صفحات غیرمجاز که با قصد انحراف افراد جامعه تشکیل‌شده‌اند، بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 096380 به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا خراسان شمالی که به صورت 24 ساعته آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان است، اعلام کنند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره