اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 18:18

شنبه, 16 اسفند 1399 ساعت 09:02

بازداشت چند متهم به اتهام شرب خمر و شرکت در مجلس مختلط لهو و لعب

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

دادستان عمومی انقلاب مرکز استان خراسان شمالی از بازداشت چند متهم به اتهام شرب خمر، تهدید علیه بهداشت عمومی و شرکت در مجلس مختلط لهو و لعب در شهرستان بجنورد خبر داد.

به گزارش نسیم امروز، سیدجواد ایلالی در خصوص جزییات وقوع این ماجرا گفت:به موجب گزارش مرجع انتظامی شب گذشته در یکی از باغ تالارهای غیرمجاز در شهرستان بجنورد پارتی مختلطی برگزار و تعدادی مرد و زن در فضای محدود و با وضع نامناسب و بدون رعایت شیوه نامه های بهداشتی، در این مجلس لهو و لعب شرکت داشته و متاسفانه مبادرت به شرب خمر و رقص و پایکوبی نیز نموده بودند که با اقدام به موقع این دادستانی، علاوه بر پلمپ محل برگزاری این مراسم، برگزارکنندگان و عوامل اصلی مرتبط با ماجرا دستگیر شدند و در این خصوص پرونده قضایی تشکیل که مراتب به یکی از شعب دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان ارجاع و در حال حاضر مطرح رسیدگی است.

وی تصریح کرد: در بازجویی اولیه از متهمین، مقام قضایی رسیدگی کننده ، با بررسی مستندات و محتویات پرونده ,قرار تامین کیفری صادر کرد که در ادامه منجر به بازداشت تعدادی از متهمین شد.

ایلالی در خصوص ماهیت اتهامات و بزه های انتسابی به متهمین نیز خاطرنشان کرد: شرکت در مجلس مختلط لهو و لعب ، شرب خمر و همچنین تهدید علیه بهداشت عمومی به لحاظ عدم رعایت شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی، از جمله اتهامات متهمین می باشد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همچنین با بیان اینکه برخی افراد فرصت طلب به بهانه های مختلف از جمله جشن تولد مبادرت برگزاری پارتی مختلط و مجلس لهو و لعب می کنند و عملا موجبات فساد خود و دیگران را فراهم می سازند، بیان کرد: هر فردی به ویژه جوانان ممکن است به هر دلیلی در معرض تهدید و آسیب قرار گیرند، ولی عقلانیت حکم می کند و البته مردم و مسوولین نیز انتظار دارند که در جامعه اسلامی همواره قانونمداری و احترام به شرع و قانون همواره در اولویت رفتار و کردار هر شخص قرار گیرد و افراد، قبل از هر چیز و اقدامی به عواقب و پیامدهای آن فکر کنند و اصولا ضوابط و مقررات قانونی و شعایر دینی و قواعد شرعی را رعایت کنند. چراکه رفتارهای پرخطری وجود دارد که ممکن است از این نوع مناسبات ناصواب و غیرمشروع ناشی شود و لطمات و ضربات جبران ناپذیری بر پیکر فرد و خانواده وارد سازد.

ایلالی به خانواده هایی که با هزاران امید و آرزو و بعضا با تحمل رنج فراوان اعم از درد دوری از فرزندان، همچنان امیدوارند تا آینده بهتری برای فرزندانشان رقم بخورد، توصیه کرد:بیشتر و بهتر مراقب فرزندانشان باشند چراکه ممکن است افرادی در کمین باشند تا با هدف دایر کردن مراکز فساد و فحشا آنان را به دام انداخته و به تباهی و فساد بکشانند و حتی شاید این نوع افعال مجرمانه را در پوششی ظاهرا متعارف و قانونی مانند برگزاری جشن تولد، انجام دهند و عده ای را فریب داده و در مجلس پارتی مختلط دور هم جمع کنند و با فراهم ساختن اسباب لهو و لعب دیگران را نیز در ارتکاب جرم مشارکت دهند. لذا بهتر است این نظارت ها به ویژه زمانی که فرزندانشان دور از خانه و کاشانه هستند تقویت شود.

وی درباره آخرین وضعیت این پرونده نیز گفت: تحقیقات تکمیلی تا روش شدن تمامی زوایای ماجرا کماکان ادامه دارد و اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره