اخبار برگریده
سه شنبه, 29 اسفند 1402 10:38

سه شنبه, 07 مرداد 1399 ساعت 09:05

مامور قلابی در خراسان شمالی دستگیر شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییس پلیس آگاهی خراسان شمالی اعلام کرد: یک مامور قلابی که اقدام به گرفتن کارت بانکی یک شهروند بجنوردی و سرقت ۳۲ میلیون ریال از حساب وی کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز، سرهنگ مقصود رستگار با بیان این مطلب اظهار داشت: پس از شکایت این شهروند مبنی بر اینکه فردی با مراجعه به وی و معرفی خود به عنوان مامور نیروی انتظامی اقدام به سرقت کارت بانکی و برداشت مبلغ مزبور، از محل متواری شده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با همکاری شاکی پرونده چهره متهم را ترسیم و به بانکی که وی از حساب شاکی برداشت کرده بود، مراجعه کردند که با رویت چهره متهم و بررسی و استعلام از اداره مبارزه با سرقت، مشخص شد که متهم توسط اداره مزبور نیز تحت تعقیب است.

سرهنگ رستگار با بیان اینکه با تحقیقات میدانی، پاتوق متهم شناسایی و نهایتا در یک عملیات غافلگیرانه با همکاری ماموران اداره مبارزه با سرقت دستگیر شد، افزود: در بازجویی های انجام شده مشخص شد که این فرد با مراجعه به تعدادی از شهروندان، خود را مامور نیروی انتظامی معرفی و از آنان کلاهبرداری کرده است.

رییس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه در نهایت متهم بعد از مشاهده مستندات مربوطه لب به اعتراف گشود، خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده ای تشکیل و بعد از تکمیل تحقیقات به همراه متهم به مراجع قضایی ارسال شد.

سرهنگ رستگار از شهروندان خواست قبل از هرگونه همکاری با ماموران ادارات دولتی و سازمان های نظامی حتما کارت شناسایی آنها را رویت کنند و هرگونه تخلف را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره