اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 12:50

شنبه, 14 بهمن 1402 ساعت 12:27
  • .

18 مصدوم در تصادفات جاده‌ای خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: شبانه روز گذشته وقوع تصادفات جاده‌ای ناشی از لغزنده بودن راه‌های استان ۱۸ مصدوم داشت که این مجروحان به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش نسیم امروز، غلامرضا شفیق اظهار کرد: بیشتر تصادفات در گردنه امین الله در مسیر بجنورد- آشخانه، گردنه اسدلی در مسیر بجنورد-اسفراین و محور بجنورد-شیروان گزارش شده است.

وی گفت: کولاک و بارش برف از ظهر دیروز استان را در بر گرفته و شب گذشته سبب مسدود شدن گردنه امین الله و اسدلی شد که این محورها صبح امروز با تلاش راهداران بازگشایی شد و اکنون تردد در آن با زنجیر چرخ میسر است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی افزود: بازگشایی راه های برف گرفته در محورهای روستایی استان هم به وسیله راهداران در دست انجام است و پیش بینی می شود تمامی این راه ها تا امشب بازگشایی شود.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر استان شب گذشته یکهزار و ۱۳۴ نفر گرفتار در برف را به صورت اضطراری در مساجد و حسینیه‌ها اسکان اضطراری داد، این تعداد مسافر و در راه مانده توسط نجاتگران این جمعیت در شهر های بجنورد، شیروان، اسفراین، فاروج و آشخانه اسکان داده شدند.

گفتنی است: بارش برف از عصر روز جمعه در خراسان شمالی آغاز شده و بسیاری از مناطق را سفیدپوش کرده است و هواشناسی خراسان شمالی برای امروز و فردا کاهش محسوس دمای هوا پیش بینی کرده است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره