اخبار برگریده
جمعه, 07 ارديبهشت 1403 19:56

سه شنبه, 21 تیر 1401 ساعت 16:31
  • .

دستگیری 3 نفر از اعضای باند سارقان خودرو در اسفراین

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

جانشین انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری 3 نفر اعضای باند سارقان سابقه‌دار خودرو و موتورسیکلت و اماکن خصوصی با 15 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نسیم امروز، سرهنگ عزیزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و موتورسیکلت در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسي محل‌های وقوع سرقت و بازبینی دوربین‌های مداربسته و تحقیقات میدانی در این زمینه، باندی 3 نفره از سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب شناسایی که در 2عملیات غافلگیرانه متهمان در محل پاتوقشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی بابیان اینکه سارقان در تحقیقات صورت گرفته به 15 فقره سرقت خودرو و موتورسیکلت و اماکن خصوصی در سطح شهرستان اعتراف نمودند، خاطرنشان کرد: سارقان دو خودرو از شهرستان بجنورد سرقت که پس از باز کردن قطعات و محتویات، آن را در شهرستان رها نموده‌و به 4 فقره سرقت خودرو، 3 فقره سرقت موتورسیکلت، 2 فقره باطری خودرو، یک رأس اسب و چند فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرده اند.

جانشین انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان به هشدارها و توصیه‌های پليسی، در خصوص پيشگيري از سرقت خودرو و موتورسیکلت توجه داشته باشند و وسایل نقلیه خود را به تجهيزات ايمني از قبيل قفل مركزي، دزدگير، قفل پدال، قفل فرمان و قفل زنجیر مجهز كنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره