اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 12:21

شنبه, 21 بهمن 1402 ساعت 13:14

اعلام محدودیت های ترافیکی روز ۲۲ بهمن در خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییس پلیس راهور خراسان شمالی گفت: محدودیت‌های ترافیکی روز ۲۲ بهمن برای تامین ایمنی شهروندان اعمال می‌شود.

به گزارش نسیم امروز، سرهنگ احمد خندانی مقدم اظهار کرد: این محدودیت های ترافیکی از ساعت هفت صبح فردا تا پایان راهپیمایی در شهرهای مختلف اعمال می‌ شود.

وی افزود: بر این اساس در مرکز استان تمامی معابر منتهی به میدان شهید تا میدان قائم (بازرگانی) و در ادامه مسیر تا مصلی امام خمینی محدودیت تردد دارند.

سرهنگ خندانی مقدم ادامه داد: همچنین در شیروان از تقاطع دفاع مقدس - پل کشاورزان- بلوار امام خمینی - میدان انقلاب- بلوار امام رضا (ع) تا مصلی و مسیر های منتهی به آن محدودیت تردد اعمال می شود.

وی اظهار کرد: در شهر آشخانه معابر منتهی به تقاطع بانک رفاه تا میدان مسجد جامع، در فاروج از مسجد آل یاسین در انتهای خیابان طالقانی و در مسیر خیابان طالقانی و خیابان موفق تا تقاطع رضوی و معابر منتهی به آن و در گرمه مسیر های منتهی از میدان ارشاد تا میدان امام علی ( شهرداری) محدودیت ترافیک اعمال می شود.

رییس پلیس راهور خراسان شمالی گفت: در اسفراین نیز مجتمع بسیج واقع در خیابان ولی عصر به سمت میدان امام خمینی (ره) و معابر منتهی به آن‌ها، در جاجرم تمامی مسیر های منتهی از میدان امام به سمت خیابان های بهشتی، مطهری، باهنر و پایان مراسم مسیر بازگشت در میدان امام خمینی (ره) و در راز تمامی معابر منتهی به میدان معلم تا مقابل شهرداری راز محدودیت تردد وجود دارد.

راهپیمایی بزرگداشت روز ۲۲ بهمن در بیش از ۲۰۰ نقطه خراسان شمالی برگزار می شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره