اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 16:42

شنبه, 15 مهر 1402 ساعت 10:11

اقتدار نیروهای مسلح دشمنان را مایوس کرده است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: اقتدار و وحدت نیروهای مسلح موجب ناامیدی دشمنان انقلاب و خنثی سازی بسیاری از توطئه ها شده است.

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا حسین نژاد در صبحگاه مشترک به مناسبت هفته انتظامی اظهار کرد: نیروهای مسلح با عزت و اقتدار در مقابل فتنه گران و آشوب گران ایستادند تا مردم احساس امنیت کنند.

وی افزود: فراجا، نیرویی مقتدر و مهربان است و این اقتدار و رافت، سبب محبوبیت پلیس در میان مردم شده است.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: دشمنان با بهره گیری از فضای رسانه و مجازی سعی کردند بین مردم و مسوولان فاصله ایجاد کنند اما با هوشیاری مردم تمامی توطئه ها خنثی شده است.

استاندار خراسان‌شمالی: اقتدار نیروهای مسلح دشمنان را مایوس کرده است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد نیز در این آیین گفت: حضور نیروهای مسلح در کنار یکدیگر، همدلی و وحدت را به نمایش گذاشته و انقلاب اسلامی از نیروهای مکتبی و ولایی همچون پلیس برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری افزود: نیروهای مسلح در دفاع مقدس با خون خود از کشور حفاظت کردند و در زمانی که دشمنان با فتنه ها در تلاش برای آسیب به انقلاب بودند، با قدرت وارد میدان شدند.

وی پلیس را مایه عزت و سربلندی نظام اسلامی عنوان کرد و اظهار کرد: خوشبختانه در استان شاهد امنیت پایدار و مطلوب هستیم و با حضور مقتدرانه نیروهای مسلح هیچ گونه دغدغه ناامنی در این خطه از کشور وجود ندارد.

استاندار خراسان‌شمالی: اقتدار نیروهای مسلح دشمنان را مایوس کرده است

فرمانده انتظامی خراسان شمالی هم در این آیین گفت: هفته انتظامی فرصتی برای خدمت رسانی مضاعف به مردم در راستای ایجاد امنیت پایدار است.

سردار سعید مطهری زاده اظهار کرد: در استان شاهد امنیت پایدار هستیم و پلیس در تامین امنیت در جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.

وی با اشاره به هفته نیروی انتظامی گفت: در این هفته بیش از هزار برنامه برای رفع گرفتاری و مشکلات مردم در استان برنامه ریزی شده است.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره