اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 16:26

یکشنبه, 27 فروردين 1402 ساعت 15:00

لزوم راه اندازی ایستگاه بازرسی دائمی در ورودی شرقی خراسان‌شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت: ایستگاه بازرسی دائم با هدف پیشگیری از قاچاق مواد مخدر و افزایش ارتقای سطح امنیت و آرامش شهروندان در شهرستان فاروج باید راه‌اندازی شد.

به گزارش نسیم امروز، حسن ناهیدی در کمیسیون برنامه‌ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان شمالی اظهار کرد: ایجاد ایستگاه ایست و بازرسی از مهمترین عوامل در افزایش میزان کشفیات و جلوگیری از ورود مواد مخدر به هر منطقه است که با هماهنگی دستگاه های اجرایی این اقدام در فاروج در دستور کار قرار گیرد.

وی تصریح کرد: پدیده قاچاق کالا و ارز معضل چند وجهی در جامعه محسوب می شود که اقتصاد، سرمایه گذاری، تولید و توزیع کالا را تحت الشعاع قرار می دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه پیگیری ناقص در زنجیره قاچاق به سلامت جامعه آسیب می زند افزود: برخورد با قاچاق کالا و ارز باید به صورت هدفمند و سازمان یافته مورد پیگیری مستمر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: مشکلاتی همچون کاهش سوخت نیروگاه‌ها، قاچاق دارو در فضای مجازی، تامین شرایط لازم برای نگهداری دارو در استان وجود دارد که بایستی این دغدغه ها توسط مدیران دستگاه های متولی بررسی شود.

به گزارش ایرنا، دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی پیشتر در رسانه ها اعلام کرده بود که نخستین ایستگاه سیار بازرسی شامل ۲ دستگاه تریلی و هشت دستگاه خودرو سواری در فاروج مستقر شده است و پیگیری هایی برای ایجاد ایستگاه ایست و بازرسی دائم شهرستان فاروج در حال انجام است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره