اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 15:32

دوشنبه, 27 فروردين 1403 ساعت 13:13
  • .

لزوم ترویج فرهنگ استاندارد کالا در جامعه

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: استاندارد سازی عرضه هر گونه خدمات و کالا، صیانت از حقوق مردم است و در این باره فرهنگ استاندارد باید در جامعه ترویج یابد.

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا حسین نژاد در نشست با مدیر کل استاندارد خراسان شمالی اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم تا اهداف در زمینه نهادینه شدن فرهنگ استاندارد در جامعه محقق شود، در این باره نیازمند همکاری همه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی در زمینه استفاده از خدمات و کالای استاندارد، آگاهی مردم را نسبت به این موضوع افزایش می دهد و تبدیل این آگاهی به مطالبه عمومی منجر به ارتقا کیفیت کالا و خدمات در جامعه خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه استاندارد نقش ویژه ای در زندگی مردم دارد خاطرنشان کرد: دستیابی به کالا و خدمات استاندارد حق مردم است و نباید در این باره کوتاهی شود.

وی با اشاره به اینکه نشان استاندارد بر روی کالاها نقطه امید و اطمینان خاطر از کیفیت و رعایت ضوابط تولید است افزود: امسال به نام « جهش تولید با مشارکت مردم » نامگذاری شده است و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به رونق تولید، مسوولیت برای تمامی دستگاه های بیشتر است.

صدور ۳۱ پروانه کاربرد علامت استاندارد

مدیر کل استاندارد خراسان شمالی نیز در این دیدار گفت: سال گذشته ۳۱ پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان صادر و چهار هزار و ۹۹۴ مورد بازرسی از واحدهای مختلف در قالب طرح طه انجام شد.

محمد خوران، تدوین و تجدید نظر ۱۱ مورد استاندارد ملی، بازنگری ۲۰۰ مورد استاندارد ملی و صدور ۶۲۸ مورد تاییدیه بازرسی آسانسور را از جمله اقدامات انجام شده در یک سال گذشته عنوان کرد.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره