اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 14:52

سه شنبه, 19 ارديبهشت 1402 ساعت 09:39
  • .

قدردانی رییس مرکز ملی فرش ایران از وزیر کشور و استاندار خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییس مرکز ملی فرش از وزیرکشور و استاندار خراسان شمالی برای حمایت از تولید فرش دستبافت تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش نسیم امروز، فرحناز رافع ، در جریان برگزاری نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران در محل نمایشگاه های بین المللی تهران در بازدید از غرفه خراسان شمالی گفت: از وزیرکشور ، استاندار خراسان شمالی و معاونت اقتصادی استانداری برای حمایت از تولید فرش دستبافت و توسعه این صنعت ارزشمند تشکر می کنم.

وی استان خراسان شمالی را یکی از قطب های تولید فرش دستباف درکشور دانست و افزود: مسئولین این استان تولید کنندگان و صادرکنندگان فرش را در این نمایشگاه مشارکت داده اند و کمتر استانی به این مسئله پرداخته اند و این جای تقدیر دارد.

رئیس مرکز ملی فرش ایران ادامه داد: از همه استاندارها می خواهم از تولید فرش دستبافت که می تواند درصادرات غیرنفتی و ایجاد اشتغال و رفاه اجتماعی نقش به سزایی را به ویژه در روستاها و زنان سرپرست خانوار و جوانان ایفا کند، هرچه بیشتر حمایت کنند. رافع اظهار داشت: فرش ارزش افزوده بالایی دارد و کالایی سرمایه ای می باشد و سفیر فرهنگی و صلح ایرانیان در بین جهان است و برندیست که درسراسر جهان شناخته شده است و انتظار می رود مسئولین، اهتمام ویژه ای روی حمایت از فرش دستبافت داشته باشند.

وی گفت: خوشحالم که مسئولین استان خراسان شمالی خوش فکر و خوش اندیشه بوده اند که این بخش را بصورت ویژه در غرفه این استان درنظر گرفته اند و امیدواریم زمینه حمایت بیشتری از تولید فرش دستبافت بخصوص فرش راز جرگلان داشته باشند.

رافع تاکید کرد: این نمایشگاه می تواند فرصت مناسبی برای توسعه صادرات غیرنفتی به کشورهای مختلف به ویژه همسایه و اوراسیا ایجاد کند و ظرفیت های کالایی مان و توان تولیدکنندگانمان را نشان دهد و موجب عقد قراردادهای خوبی برای عرضه تولیدات استانهای مختلف شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره