اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 11:17

دوشنبه, 04 ارديبهشت 1402 ساعت 15:17
  • .

برای مشکلات گاز صنایع خراسان شمالی چاره اندیشی شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده مردم 5 شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: این استان در انتهای خط انتقال لوله گاز قرار دارد و در فصول سرد سال با مشکل مواجه است که باید در این زمینه چاره اندیشی شود.

به گزارش نسیم امروز، محمد وحیدی در نشست معاون وزیر صنعت معدن و تجارت با استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: ضرورت دارد تا سهم مشخصی از گاز برای واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک های صنعتی لحاظ شود تا فعالیت این واحدها در فصول سرد سال تحت تاثیر قرار نگیرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه پتانسیل های خوبی برای سرمایه‌گذاری در خراسان شمالی وجود دارد گفت: زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی برای سرمایه گذاران باید توسعه یابد.

نماینده مردم شهرستان های بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی افزود: باید شهرک های جدید در استان ایجاد شود، البته در این زمینه طی سال گذشته حمایت های خوبی انجام شد و انتظار می رود با ادامه این حمایت ها، زمینه سرمایه گذاری در استان بیشتر فراهم شود.

وی عنوان کرد: پست های برق و سایر زیرساخت ها در شهرک های صنعتی استان باید تقویت شود.

گفتنی است: تامین گاز مورد نیاز صنایع و قطعی گاز واحدهای تولیدی در زمان افزایش میزان مصرف از دغدغه های تولیدکنندگان و مسوولان استان است و استان‌های شمالشرق کشور در فصول سرد سال با مشکلاتی مواجه هستند.

پیش از این نیز استاندار خراسان شمالی خواستار توزیع عادلانه گاز در شمالشرق کشور شده بود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره