اخبار برگریده
یکشنبه, 16 ارديبهشت 1403 09:53

چهارشنبه, 06 مهر 1401 ساعت 11:05
  • .

بررسی مشکلات واحدهای راکد خراسان شمالی روی میز معاون اقتصادی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: بسیاری از مشکلات واحدهای راکد در استان قابل حل نیست و این موارد باید شناسایی و در سطح ملی بررسی شود.

به گزارش نسیم امروز، ناصر فخر موحدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خراسان شمالی که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: برای حمایت بیشتر از موضوع تولید و تولیدکنندگان همراهی و مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل باید رکن مهم و اولویت‌دار تلقی شود.

وی با بیان اینکه وجود صنایع تبدیلی یک نیاز مهم برای استان است، افزود: با کمک و نظارت در راستای حمایت و مساعدت از واحدهای تولیدی و با ارائه تسهیلات جدید به پیشبرد اهداف آنان کمک خواهیم کرد، زیرا هدف ما احیای تمام واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال است.

فخرموحدی تصریح کرد: بسیاری از مشکلات واحدهای راکد در استان قابل حل نیست و این موارد باید شناسایی و در سطح ملی بررسی شود.

وی با تاکید بر اینکه باید فضای جدید و هدفمندی برای حل مشکلات واحدهای صنعتی و احیای واحدهای راکد در استان شکل گیرد، گفت: کمیته پایش به سرعت در استان شکل گیرد و برنامه‌ها با اهداف ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هماهنگ شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره