اخبار برگریده
چهارشنبه, 19 ارديبهشت 1403 15:20

شنبه, 18 ارديبهشت 1400 ساعت 18:02
  • .

ایجاد صنایع تبدیلی نیازمند ورود بخش خصوصی است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی بر ورود بخش خصوصی برای تکمیل زنجیره تولید با ایجاد صنایع تبدیلی تاکید کرد.

به گزارش نسیم امروز، محمود قنبری دردومین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان در سالجاری اظهار کرد: در سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان بخش کشاورزی به عنوان پیشران توسعه استان معرفی شد.

وی با اشاره به کیفیت بالا و ظرفیت های فراوان استان در بخش تولید گوشت قرمز، عسل، زعفران، پسته و... افزود: خام فروشی یکی از مهمترین مشکلات استان است که تنها بخش کمی از محصولات تولیدی در استان مصرف و مابقی به صورت خام به سایر استان ها صادر می شود.

قنبری گفت: بخش خصوصی استان می تواند با ایجاد صنایع تبدیلی در بخش نگهداری، بسته بندی و... موجب تکمیل زنجیره تولید و افزایش ارزش افزوده تولید استان شود.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر فعالیت بیشتر صادرکنندگان استان برای ایجاد بازارهای خرید به ویژه در کشورهای خارجی برای فروش محصولات تولیدی استان گفت: در بحث تولید محصولات باید ذائقه بازارهای هدف مورد توجه باشد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به پرداخت و بروزرسانی 79 هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک های دولتی استان در سال گذشته افزود: این تسهیلات برای سرمایه گذاری های کوچک و متوسط در بخش های مختلف بوده است.

به گفته قنبری همچنین در سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان پرداخت 3500 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای طرح های بخش کشاورزی به ویژه در حوزه گلخانه تصویب شده شده است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره