اخبار برگریده
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 05:41

سه شنبه, 26 اسفند 1399 ساعت 09:11
  • .

قیمت میوه تنظیم بازار نوروز ۱۴۰۰ مشخص شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

در بیست و چهارمین جلسه تنظیم بازار استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی قیمت میوه های تنظیم بازار استان برای نوروز ۱۴۰۰ تعیین شد.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز، محمود قنبری در این نشست اظهار کرد: بر این اساس ؛ 400 تن پرتقال با قیمت ده هزار و 500 تومان و 200 تن سیب درختی با قیمت نه هزار و 500 تومان توزیع خواهد شد.

وی افزود: سال گذشته شبکه توزیع کالاهای یارانه ای از سوی استاندار مشخص شده است که باید بخش زیادی از این اقلام در دسترس اقشار ضعیف از جمله افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، تعاونی های کارگری و حاشیه نشین ها باشد.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی با اشاره به گزارش های مردمی مبنی بر وجود برخی تخلفات در مرغ فروشی ها افزود: هر نوع قطعه بندی در مرغ فروشی ها تخلف است و باید برخورد شود و همچنین به هیچ عنوان نباید نرغ بالاتر از قیمت تنظیم بازار به فروش برسد.

قنبری با تاکید بر اینکه مردم باید تشدید نظارت ها را حس کنند، گفت: با مشارکت بسیج ادارات، اصناف و سپاه پاسداران تعداد بازرسی ها در سطح بازار افزایش یابد.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه های اجرایی عضو ستاد تنظیم بازار 5 نیرو به برای بازرسی میدانی در سطح بازار به سازمان صمت معرفی کنند، افزود: نداشتن تابلوی قیمت، قیمت های مختلف برای یک کالا و پنهان کردن کالا تخلف محسوب می شود و مردم می توانند این تخلفات را گزارش دهند.

قنبری گفت: استان تلاش دارد قیمت کالاهای اساسی در استان کنترل شود و در حال حاضر کمترین قیمت نان، گوشت مرغ، تخم مرغ و چند کالای دیگر در کشور به استان خراسان شمالی تعلق دارد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره