اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 08:39

جمعه, 17 فروردين 1403 ساعت 09:40
  • .

توزیع 86 تن گوشت قرمز تنظیم بازار در خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی از توزیع ۸۶ تن گوشت قرمز تنظیم بازار در سطح فروشگاه های این استان ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز خبرداد.

به گزارش نسیم امروز، محمد هندآبادی اظهار کرد: از مجموع این میزان؛ ۲۹ تن گوشت قرمز منجمد گوسفندی است که توسط یک شرکت استان از انجمن تامین کنندگان فروارده های خام دامی تامین شد.

وی افزود: این میزان گوشت وارداتی است به صورت پنج تیکه به طور میانگین با قیمت هر کیلوگرم۲ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال در سطح فروشگاه های استان توزیع شد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی تصریح کرد: با توجه به اینکه واردات گوشت منجمد به کشور ادامه دارد برنامه ریزی کرده ایم که ماهانه حدود ۲۹ تن گوشت منجمد گوسفندی از طریق این شرکت با هدف تنظیم بازار وارد استان شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این بازه زمانی ۳۶ تن گوشت منجمد گوساله نیز از طریق شرکت پشتیبانی امور دام استان تامین شد که قیمت آن به ازای هر یک کیگوگرم ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال است.

هندآبادی افزود: ۲۱ تن گوشت منجمد قرمز نیز از طریق واردکنندگان بخش خصوصی برای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان تامین شد که این گوشت نیز به قیمت سه میلیون و ۱۵۰ هزار ریال به فروش رسید.

خراسان شمالی یکی از قطب های دامداری و دامپروری کشور است و در زنجیره تولید و ارزش در بخش دام سبک و طیور رتبه نهم کشور را دارد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره