اخبار برگریده
جمعه, 28 ارديبهشت 1403 12:09

یکشنبه, 20 شهریور 1401 ساعت 09:12
  • .

افزایش نظارت ها بر بازار نوشت‌افزار خراسان‌شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی بر افزایش نظارت ها بر بازار نوشت‌افزار در این استان تاکید کرد.

به گزارش نسیم امروز، ناصر فخر موحدی در جلسه کارگروه تنظیم بازار خراسان شمالی اظهار داشت: رصد بازار نوشت افزار در سطح استان باید مورد توجه جدی دستگاه های مسوول قرار گیرد و با شدت با متخلفان این حوزه برخورد شود.

وی افزود: اقدامات لازم جهت برگزاری نمایشگاه پاییزه و عرضه مستقیم کالا در استان انجام شود تا اقشار مختلف جامعه در تهیه نوشت افزار مورد نیاز، کیف، کفش و پوشاک با قیمت مناسب دچار مشکل نشوند.

موحدی تصریح کرد: تیم ویژه و تخصصی در خصوص برخورد با اقلام و کالاهای تقلبی و قاچاق در بازار نوشت افزار تشکیل شود تا قیمت ها کنترل شود.

وی در ادامه بر رصد از نانوایی های خراسان شمالی تاکید کرد و اظهار داشت: دستگاه های ناظر بر روند اجرای طرح هدفمندی هوشمند نان نظارت بیشتری کنند و باید جرایم نانوایی های متخلف نیز بازدارنده شود.

موحدی بیان کرد: نانوایی هایی که استاندارد ها را در تمامی شاخص ها رعایت می کنند نیز باید تقدیر شوند.

وی افزود: نتایج حاصل از بازرسی ها در اختیار فرمانداری ها و اتاق اصناف قرار گیرد تا آنان در خصوص ادامه روند واحد ها و تمدید پروانه ها اقدامات لازم را انجام دهند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: در سال جاری ۶ هزار و ۷۷۸ مورد بازرسی از سطح نانوایی های این استان انجام شده است که منجر به ثبت ۵۲۴ مورد تخلف شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی در ادامه این جلسه اظهار داشت: ۷۰۰ هزار دفتر مشق ۴۰ برگ با قیمت مصوب پنج هزار تومان در سطح فروشگاه های استان توزیع می‌شود.

مهرداد داوودزاده افزود: اینک در بازار نوشت افزار این استان کمبودی وجود ندارد و توسط بازرسان از سطح فروشگاه ها نظارت خواهد شد.

وی افزود: به علت افزایش قیمت نوشت افزار در سطح بازار توان خرید برخی از اقشار کاهش یافته است که در این راستا تلاش می کنیم تا دفترهای با قیمت مصوب در سطح فروشگاه ها توزیع کنیم.

وی با بیان اینکه نوشت افزار ۳۰ درصد افزایش قیمت داشته است گفت: ۱۷۱ واحد صنفی در حوزه نوشت افزار فعالیت دارند و اینک نظارت ها بر این بازار بیشتر شده است. / ایرنا

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره