اخبار برگریده
دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403 03:53

یکشنبه, 02 ارديبهشت 1403 ساعت 12:01
  • .

2550 میلیار ریال از تسهیلات اشتغال فرزندان شهدا پرداخت شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت:‌ ۲ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال از تسهیلات اشتغال فرزندان، برادران، خواهران شهدا و فرزندان جانبازان بالای ۲۵ درصد در سال ۱۴۰۲ پرداخت شد.

به گزارش نسیم امروز، محمد محمدزاده اظهار کرد:‌ در این مدت؛ ۱۰ هزار و ۶۶ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند اما متاسفانه فرایند پرداخت تسهیلات به کندی پیش می‌رود و تاکنون تنها ۲ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی افزود: این تعداد پرونده برای ۶۰۴ ایثارگر جهت دریافت تسهیلات اشتغالزایی از محل اعتبارات تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ به بانک ها معرفی شدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: بانک‌های ملت، رفاه، ملی، کشاورزی و پست بانک به عنوان بانک‌های عامل مکلف به پرداخت این تسهیلات شده‌اند اما تا امروز بانک کشاورزی به ۶۶ درصد، بانک ملت ۵۳ درصد، بانک رفاه ۲۳ درصد و پست بانک به ۹ درصد از تعهدات خود عمل کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه بانک ملی که باید مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال به ۱۰۶ نفر از ایثارگران پرداخت کند تاکنون به هیچ کدام از تعهدات خود در خصوص تسهیلات تبصره ۱۸ عمل نکرده است.

محمدزاده تصریح کرد: کف و سقف اعطای تسهیلات تبصره ۱۸ از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تا سه میلیارد ریال متغیر است که باید حداکثر تا خردادماه سال جاری جذب شود.

خراسان شمالی بیش از سه هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است، همچنین بیش از ۳۵ هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس در عملیات ها حضور داشته اند.

تعداد کل ایثارگران این استان ۱۰ هزار ۲۷۷ نفر، تعداد کل آزادگان ۳۹۷ نفر و جانبازان هفت هزار و ۲۳۲ نفر است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره