اخبار برگریده
جمعه, 07 ارديبهشت 1403 19:21

دوشنبه, 17 شهریور 1399 ساعت 19:44
  • .

مصرف ۵۰ درصد منابع بانک های خصوصی استان در قالب تسهیلات تا سال ۱۴۰۰

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

‍در دیدار استاندار خراسان شمالی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با رئیس کل بانک مرکزی، مصرف ۵۰ درصد منابع بانک های خصوصی استان در قالب تسهیلات تا سال ۱۴۰۰ مصوب شد.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز، در این دیدار عبدالنار همتی گفت: بانک های خصوصی استان موظفند تا پایان سال ۱۴۰۰ پنجاه درصد از منابع خود را تسهیلات بدهند که ٢۵ درصد تا پایان سالجاری و ٢۵ درصد تا پایان سال ١۴٠٠ باید پرداخت شود و اگر بانک خصوصی اجرا نکرد گزارش کنید برخورد می کنیم.

وی همچنین بر صدور مجوز خارج از نوبت ایجاد صرافی در استان نیز تاکید کرد.

همتی همچنین اعلام داشت: برای حل مشکلات حوزه بانکی به زودی به استان خراسان شمالی سفر خواهم داشت.

در این دیدار محمدعلی شجاعی از رئیس کل بانک مرکزی خواستار ایجاد شعب بانکی در شهرهای جدید استان شد وگفت: در سال گذشته با عملکرد خوب بانک های استان رتبه استان در شاخص محیط کسب و کار از ۳۰ به ۱۹ کشوری تقلیل یافته است.

شجاعی با اشاره به جمعیت ۴۴ درصدی روستاییان استان همچنین گفت: وزارتخانه ها باید برای تامین نداشته ها و ایجاد زیرساخت ها برای جذب سرمایه گذار در استان بیشتر تلاش کنند و از بانک مرکزی خواستار در نظر گرفتن خط اعتباری ویژه جهت پرداخت تسهیلات و افزایش اختیارات مدیران بانکی برای کمک به جهش تولید استان هستیم.

شجاعی همچنین با اشاره به تعداد محدود صنایع استان نسبت به سایر استان ها خواستار ارائه تسهیلات ارزی به صنایع استان شد که مورد موافقت رئیس کل بانک مرکزی نیز قرار گرفت.

شجاعی در بخش پایانی سخنان خود خواستار ورود بانک های استان به برخی پروژه ها به ویژه طرح های عمرانی حوزه راه جهت سرمایه گذاری شد که در این خصوص مقرر شد جلسه ای بین بانک مرکزی، وزارت راه و شهرسازی و استانداری خراسان شمالی تشکیل شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره