اخبار برگریده
شنبه, 29 ارديبهشت 1403 09:59

پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 ساعت 07:33
  • .

اختتامیه ششمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی ایران

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

ششمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) که با استقبال گسترده تجار و بازرگانان داخلی و خارجی برگزار شده بود به پایان رسید.

به گزارش نسیم امروز، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت : این نمایشگاه که به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، با استقبال گسترده تجار و بازرگانان از ۱۰۰ کشور جهان و همچنین ۸۰۰ شرکت برتر صادراتی داخلی روبرو شد.

ناصرفخرموحدی عنوان کرد: در این نمایشگاه، شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف ایرانی، توانمندی‌ها و محصولات خود را در زمینه‌های مختلف از جمله صنعت، معدن، کشاورزی، گردشگری، صنایع دستی، فناوری اطلاعات و ارتباطات به معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

وی افزود: همایش‌ها و نشست‌های تخصصی متعددی نیز در حاشیه این نمایشگاه برگزار شد که به موضوعات مختلف مرتبط با تجارت و صادرات از جمله فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایران، راه‌های تسهیل تجارت بین ایران و سایر کشورها، و چالش‌های پیش روی صادرات غیرنفتی ایران و استان پرداختند.

فخرموحدی بیان داشت: نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ فرصتی ارزشمند برای شرکت‌های استان بود تا توانمندی‌های خود را به بازارهای جهانی معرفی کنند و با بازرگانان و سرمایه‌گذاران خارجی ارتباط برقرار کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: امیدواریم برگزاری این نمایشگاه به افزایش صادرات غیرنفتی ایران و توسعه روابط تجاری ایران با سایر کشورها کمک کند.

گفتنی است: در پایان این مراسم از استان خراسان شمالی به عنوان استان برتر در نمایشگاه زنجیره های ارزش راهبردی تقدیر شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره