اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 02:52

شنبه, 03 آبان 1399 ساعت 17:20
  • .

استاندار: گوشت مرغ با حضور مرغداران تعیین قیمت می شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: در جلسه ای با حضور مرغداران قیمت نهایی گوشت مرغ در استان تعیین تکلیف می شود.

به گزارش نسیم امروز، دکترمحمدعلی شجاعی در کارگروه تنظیم بازار استان مدیریت تعیین قیمت گوشت مرغ را بهره مندی از حداکثر ظرفیت تولید مرغ و در اختیار قرار دادن آن به مردم دانست و افزود: از سال گذشته تا کنون تلاش کردیم در چرخه تولید تا فروش مرغ نظم ایجاد شود.

وی سازمان جهاد کشاورزی را متولی اصلی مدیریت گوشت مرغ عنوان کرد و گفت: باید مجموعه منظمی در این سازمان برای کنترل قیمت مرغ در استان وجود داشته باشد.

شجاعی با ابراز گلایه از سازمان جهاد کشاورزی به دلیل عدم تسلط بر فرآیند جوجه ریزی در طول سال ، تصریح کرد: مدیریت باید به گونه ای باشد که نیاز مرغ استان تامین و از خروج آن جلوگیری شود چرا که نهاده های دولتی در اختیار مرغداران خراسان شمالی قرار می گیرد اما نیاز مرغ استان تامین نمی شود .

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی کمبود مرغ استان را نداشته مدیریتی توصیف کرد و با تعیین فرصت ۴۸ ساعته خطاب به سازمان جهاد کشاورزی دستور داد: برای مدیریت قیمت مرغ با بخش های مربوطه جلسه بگذارید.

محمدعلی شجاعی با تاکید بر مدیریت قیمت مرغ منجمد در استان، گفت: اجازه ندهیم این کالا از سفره قشر ضعیف و آسیب پذیر حذف شود.

شجاعی با بیان اینکه توزیع نهاده ها برای مرغداران استان در استان ۷۴ درصد و بالاتر از میانگین کشوری است، افزود: نیاز گوشت مرغ روزانه استان ۵۵ تن است که مرغداران استان ظرفیت تولید ۴۵ تن را دارند اما بخشی از مرغداری های استان مرغ را به سایر استان ها ارسال می کند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره