اخبار برگریده
سه شنبه, 29 اسفند 1402 08:57

سه شنبه, 28 ارديبهشت 1400 ساعت 10:12
  • .

تکرار ماجرای سرپرست تیم ملی فوتبال در فوتسال/ فدراسیون کوتاه آمد!

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

پُست غلامعلی هنرپیشه برای مدیریت تیم‌های ملی فوتسال هرچند خیلی زود تبدیل به «مدیریت تیم‌های پایه» شد اما ساعات پرالتهابی را برای تیم بزرگسالان رقم زد و استعفای یک عضو تیم ملی را در پی داشت.

به گزارش نسیم امروز به نقل از خبرگزاری مهر، با انتخاب شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال از اسفندماه گذشته، به تدریج تکلیف کمیته‌های مختلف این فدراسیون و تیم‌های ملی هم روشن می‌شود. عزیزی خادم در تیم ملی فوتبال بزرگسالان یک انتخاب جنجالی داشت و مجتبی خورشیدی را به عنوان سرپرست تیم ملی معرفی کرد. این انتخاب واکنش گسترده اهالی فوتبال و کارشناسان را در پی داشت و موجی از انتقادات را شکل داد. هرچند در نهایت فدراسیون روی انتخاب خود ایستاد و انتخاب سرپرست تیم ملی فوتبال پیگیری نشد.

این اتفاق به شکل دیگری در تیم ملی فوتسال هم رخ داد ولی این بار فدراسیون فوتبال از موضع خود عقب نشینی کرد و تصمیم فدراسیون عملیاتی نشد.

ماجرا از این قرار است که غلامعلی هنرپیشه رئیس هیات فوتبال استان فارس که سابقه حضور در کمیته فنی و توسعه فوتسال را هم دارد، به عنوان مدیر تیم‌های ملی فوتسال انتخاب شد.

در واقع هنرپیشه که از افراد مورد اعتماد عزیزی خادم محسوب می‌شود، برای سرپرستی تیم ملی و سایر تیم‌ها در نظر گرفته شده بود. وی در مصاحبه‌ای پاسخ شفافی به وظایفی که برایش در این پست تعریف شده، نداد و گفت: «درست است من به عنوان مدیر تیم‌های ملی از سوی فدراسیون معرفی شدم اما از نظر من کریمیان همچنان به عنوان مدیر تیم ملی بزرگسالان است و هیچ مشکلی با مدیریت وی ندارم.»

این انتخاب از سوی اعضای تیم ملی بزرگسالان به عنوان مقدمه‌ای برای تغییر سرپرست فعلی یعنی ابوالفضل کریمیان تعبیر شد و واکنش آنها را در پی داشت. اعتراض اعضای تیم ملی و استعفا از سمتش در نهایت باعث می‌شود فدراسیون بعد از چند روز، حکم هنرپیشه را با تغییر در سمتش منتشر کند. به این ترتیب کریمیان در سمتش باقی ماند و به کار خود ادامه خواهد داد.

سایت فدراسیون فوتبال روز دوشنبه اعلام کرد هنرپیشه به عنوان «مدیر تیم‌های ملی پایه» انتخاب شده است تا خیال کادر فنی بابت این تغییرات راحت شود.

هنرپیشه در جلسه‌ای که با عزیزی خادم داشته است، بحث تشکیل تیم «ب» یا تیم امید را دنبال می‌کند و با تیم‌های رده پایه همکاری خواهد داشت.

کریمیان در سال ۱۳۹۶ به عنوان سرپرست تیم ملی فوتسال انتخاب شد و از آن روز در کنار سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی بوده است. پیش از این و در دوران حضور مهدی محمدنبی دبیر کل سابق فدراسیون فوتبال، تلاش‌هایی برای برکناری کریمیان و انتخاب مصطفی عمادی به جای وی صورت گرفته بود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره