اخبار برگریده
سه شنبه, 29 اسفند 1402 09:12

سه شنبه, 21 ارديبهشت 1400 ساعت 11:14
  • .

سرپرست کمیته فوتسال برکنار شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال با بیان اینکه سراجی سرپرست کمیته فوتسال او را تهدید به سکوت کرده است، گفت: اگر عزیزی خادم سراجی را تغییر ندهد پشت پرده انتخابات فدراسیون فوتبال را افشا می‌کنم.

به گزارش نسیم امروز به نقل از خبرگزاری مهر، حسین شمس با اشاره به انتخاب مهرداد سراجی به عنوان سرپرست جدید کمیته فوتسال گفت: عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال درباره فوتسال کاملاً اشتباه کرد. اگر قرار به انتخاب سرپرست کمیته فوتسال از اعضای هیات رئیسه بود، میرشاد ماجدی می‌توانست بهترین انتخاب باشد. انتخاب سراجی بسیار بد بود و او اصلاً شایسته ریاست در کمیته فوتسال نیست. به نظرم در آستانه جام جهانی فوتسال، تیم ملی کشورمان بزرگترین ضربه را با انتخاب سراجی خورد.

وی ادامه داد: به جای اینکه افرادی مثل سراجی از پیشکسوتان اجازه بگیرند یا احترامشان را نگه دارند، به در و دیوار می‌زنند و تهدید می‌کنند. همینجا با صراحت می گویم سراجی در دو سه مورد مرا تهدید به سکوت کرده است. اگر قرار بود کُرنش کنم، با رئیس سراجی یعنی علی سعیدلو زمانی که در سازمان تربیت بدنی بود کرنش می‌کردم. آن موقع به خاطر پاداش ملی پوشان جلوی سعیدلو هم ایستادم؛ سراجی که تلفنچی و رئیس دفتر سعیدلو بوده است.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال تصریح کرد: انتخاب سراجی اشتباه بوده و ما هم به هیچ عنوان کوتاه نمی آییم. این انتخاب ِ عزیزی خادم اشتباه بوده است. او باید در انتخاب خود در فوتسال تجدیدنظر و هرچه سریع‌تر سراجی را برکنار کند. جامعه فوتسال سراجی را قبول ندارد. از جامعه فوتسال می‌خواهم جلوی سراجی بایستد و با او همکاری نکند.

شمس خاطرنشان کرد: البته این را می دانم که دو نفر از فوتسالی‌ها با سراجی ملاقات داشته‌اند و تقاضای پُست کرده‌اند. اینها عادت دارند هر رئیسی که به فوتسال می‌آید، این کار را می‌کنند. سراجی از این افراد خواسته به نفع او مصاحبه کنند ولی جامعه فوتسال چنین رئیسی را نمی‌پذیرد. حالا در آینده می‌بینیم چه کسی سرمربی تیم ملی می‌شود و چه کسی در کمیته فنی پست می‌گیرد.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال با بیان اینکه تیم ایران با سراجی نتیجه‌ای در جام جهانی لیتوانی نخواهد گرفت، گفت: سراجی یک روز بازدیدی از خانه فوتسال داشت؛ خانه‌ای که یک نفر دیگر آن را ساخته است ولی دو هزار عکس با این ساختمان گرفت. او به دنبال تبلیغات است ولی سابقه اش مشخص است. نگاهی به جدول لیگ برتر فوتبال و جایگاه سایپا همه چیز را نشان می‌دهد. علاوه بر این سراجی یک فرد عزیز به نام ابراهیم صادقی که هیچ مدیرعاملی در سایپا به او نازک‌تر از گل نگفته بود را اخراج کرد. این نشان می‌دهد سراجی احترام به بزرگ‌تر را بلد نیست.

شمس درباره گمانه زنی‌هایی که از حضور افراد بی ربط در کمیته فوتسال مطرح شده است، اظهار کرد: به هر حال سراجی خودش فوتسالی نیست و باید منتظر هر انتخاب عجیب و غریبی بود. سراجی اشتباهی به فوتسال آمده است و مقصر اصلی هم عزیزی خادم است. سراجی در انتخابات فدراسیون فوتبال چهار، پنج رای داشته است که این آرا هم داستان دارد. کاری که عزیزی خادم می‌کند، به معنای واقعی تقسیم غنایم است. پس شایسته سالاری که از آن دم زده می‌شد، چه شد؟

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال در پایان گفت: اگر عزیزی خادم سراجی را تغییر داد که هیچ؛ در غیر این صورت مجبور می‌شوم پشت پرده انتخابات فدراسیون فوتبال و اینکه چه اتفاقاتی برای به دست آوردن رای صورت گرفته است را افشا کنم.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره