اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 01:39

چهارشنبه, 01 ارديبهشت 1400 ساعت 09:46
  • .

دولت به زخم مردم نمک نپاشد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی در واکنش به اظهارات روحانی مبنی بر اینکه «اجازه ندادیم در کشور قحطی شود» گفت: دولتمردان با حرف های نسنجیده خود به زخم مردم نمک نپاشند.

به گزارش نسیم امروز به نقل از مهر، عباس مقتدایی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ، در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه «در سه سال گذشته دشمنان این سرزمین با جنگ اقتصادی به دنبال ایجاد قحطی در کشور بودند اما دولت با تأمین و توزیع کافی و فراوان کالا در کشور اجازه نداد خواسته دشمن محقق شود،» اظهار داشت: ضرورتی ندارد که دولتمردان درباره وضعیت اقتصادی کشور به مردم توضیح دهند چرا که مردم با گوشت، پوست و استخوان خود وضعیت اقتصادی را لمس می‌کنند و می‌دانند که دولت تا چه حد در تامین معیشت آنان توانمند بوده است!

وی بیان کرد: در حال حاضر دولتمردان باید پاسخ دهند، به چه دلایلی وضعیت اقتصادی کشور به اینجا رسیده است؟ دولت به جای دفاع از خود، باید به مردم گزارش دهد که به چه دلایلی ما به وضعیت امروز دچار شدیم، تا دولت بعدی بتواند مسیر موجود را با درایت و تدبیر بیشتر تغییر دهد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی همچنین در واکنش به اظهارات جهانگیری مبنی بر اینکه نگذاشتیم تورم کشور ونزوئلایی شود، گفت: معاون اول رئیس جمهور در حالی از فعالیت‌های دولت دفاع می‌کند که مردم از عملکرد دولت به شدت گله مند هستند.

مقتدایی تاکید کرد: دولتمردان می‌گویند که تمام توانشان را برای حل مشکلات مردم به کار گرفتند که اگر این حرف را بپذیریم، باید بگوییم دولت ناتوانی‌های عمده‌ای دارد که نتوانسته است وضعیت مطلوبی را برای مردم ایجاد کند. البته ما به دنبال مچ گیری از دولت نیستیم اما دولتمردان هم با حرف‌های نسنجیده خود به زخم مردم نمک نپاشند.

وی تصریح کرد: دفاع دولتمردان از عملکرد ضعیفشان نه تنها نمی‌تواند در انتخابات به نفع آنان اثری داشته باشد، بلکه از آنجایی که بدون در نظر گرفتن واقعیت‌های جامعه است، تاثیر معکوس دارد.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران ظرفیت‌های زیادی دارد و با اقدامات مفید به سرعت رشد می‌کند، اما مدیریت دولت فعلی یکی از ضعیف‌ترین مدیریت‌ها برای اقتصاد رو به رشد ایران بوده است.

مقتدایی تاکید کرد: اگر دولتمردان در روزهای پایانی از عمر این دولت با مردم صادقانه صحبت کنند و بگویند که می‌خواستیم مشکلات کشور را حل کنیم اما نتوانستیم، قطعاً بیشتر مورد توجه مردم قرار می‌گیرد تا اینکه بگویند اگر ما نبودیم، قحطی می‌شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: این دولت حتی نتوانست نیازهای اساسی جامعه مانند مرغ و تخم مرغ را تامین کند در حالی که تامین اقلام ضروری جامعه با توجه به ظرفیت‌های کشور، به هیچ وجه کار سختی نیست.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره