اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 10:21

شنبه, 04 بهمن 1399 ساعت 09:19
  • .

مشکلات قضائی خراسان شمالی بررسی شده است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

بجنورد- رئیس قوه قضائیه گفت: همواره قبل هر سفر استانی گروه‌هایی برای شناسایی معضلات استان به محل اعزام می‌شوند که برای خراسان شمالی نیز این اتفاق افتاده و شرایط بررسی شده است.

به گزارش نسیم امروز به نقل از خبر گزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در بدو ورود به بجنورد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای سفرهای استانی، خراسان شمالی یکی از استان‌هایی بود که باید چند ماه پیش به آن سفر می‌کردیم اما به دلیل شرایط کرونایی این سفر با تأخیر مواجه شد لذا از مردم عذرخواهی می‌کنیم.

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: در این سفر امکان ورود به شهرستان‌ها و حضور در اجتماعات عمومی مردم به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود ندارد اما سلام خود را به تمام مردم عزیز می‌رسانیم.

وی افزود: همواره قبل هر سفر استانی گروه‌هایی برای شناسایی معضلات استان به محل اعزام می‌شوند که برای خراسان شمالی نیز این اتفاق افتاد و تیم ارزیاب به همه شهرستان‌ها و واحدهای قضائی سرکشی کرده و شرایط را بررسی کردند و گزارش‌هایی برای اقدام اعلام شد.

حجت الاسلام رئیسی تصریح کرد: امیدواریم در جلسات امروز که با مدیران و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود، به جمع بندی مناسبی برسیم تا برخی از مشکلات را از درون استان و برخی را از مرکز کشور پیگیری کنیم.

رئیس قوه قضائیه در انتها با اشاره به وجود اقوام مختلف ترک و ترکمن و کرمانج در خراسان شمالی، گفت: در این استان دل‌ها به هم نزدیک است و همین امر خراسان شمالی را تبدیل به گنجینه معرفت‌ها کرده لذا مردم با گویش‌های مختلف اما متحد و پرتلاش در حوزه‌های مختلف فعالیت دارند.‌

آخرین ویرایش در شنبه, 13 دی 1399 ساعت 13:39
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره