اخبار برگریده
چهارشنبه, 19 ارديبهشت 1403 04:27

پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 ساعت 09:09
  • .

آسفالت 400 هزار مترمربع معابر روستاهای خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: آسفالت معابر روستایی به وسعت ۴۰۰ هزار مترمربع سال ۱۴۰۲ در استان اجرا شد.

به گزارش نسیم امروز، سعید رئوفی اظهار کرد: اجرای طرح هادی در ۷۹ روستای استان از برنامه های سال ۴۰۱ بود که در سال گذشته اجرایی شد که البته این طرح در ۲۰۹ روستا عملیاتی و بر این اساس ۲۶۴ درصد از این اهداف محقق شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بعد مسافت روستاها و شرایط توپوگرافی این مناطق، اجرای این حجم از عملیات، کار بسیار ارزنده ای است که برای خدمات رسانی به ساکنان اجرا شد، امسال هم از برنامه های سال گذشته، آسفالت ۷۹ روستا در دست پیگیری است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: اجرای طرح هادی در روستاهای استان در برنامه های سال ۴۰۲، ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار دارد که بخشی از آن از منابع قیر رایگان تامین می شود.

وی تصریح کرد: اکنون طرح هادی در ۵۷۲ روستای استان اجرایی شده و بر این اساس ۷۹ درصد از روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان از مزایای این طرح بهره مند هستند که این رقم در کشور ۶۸ درصد است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ۷۲۲ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان وجود دارد که مطالعات طرح هادی در تمامی این مناطق انجام شده است.

رئوفی با بیان اینکه اکنون طرح هادی در ۱۸۰ روستای استان ناتمام است گفت: طرح هادی در ۳۰ روستای استان در حال اجرا است و پیمانکاران مشغول کار هستند البته این رقم در ماه های آتی افزایش می یابد.

گفتنی است: طرح هادی روستایی با هدف و رویکرد کمک به توسعه روستاها اجرا می شود , در این طرح تلاش شده است که امکانات به صورت عادلانه از طریق ایجاد بهبود مسکن روستائیان و خدمات عمومی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی داده شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره