اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 11:36

سه شنبه, 16 شهریور 1400 ساعت 11:31
  • .

ساخت چهل واحد مسکونی در منطقه زلزله زده هاور

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: با بررسی های صورت گرفته توسط بنیاد مسکن ، چهل واحد مسکونی در روستای زلزله زده هاور احداث می شود.

به گزارش نسیم امروز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی محمد علی شجاعی صبح امروز در حاشیه بازدید از روستای زلزله زده هاور از توابع شهرستان مانه و سملقان افزود : از چهل واحد فوق ، ۹ واحد به مرحله سقف ، ۲۱ واحد به مرحله فونداسیون و سایر واحدها در حال پی کنی و برای ۳۹ واحد نیز تشکیل پرونده شده است.

شجاعی با اشاره به اینکه اولویت های اصلی ما در این روستا راه دسترسی ، ارتباطات و اتمام واحد‌های مسکونی است ، گفت : هم به لحاظ اعتبارت و هم عملیات آغاز به کار ، این منطقه به صورت ویژه دیده شده است .

وی افزود : پس از وقوع زلزله به فاصله اندکی چندین تیم به این روستا اعزام شدند که مصوبات ویژه ای هم برای حل مشکلات این روستا به تصویب رسید. وی با بیان اینکه ده کیلومتر از راه دسترسی روستای هاور صعب العبور و کوهستانی است ، تصریح کرد :به دلیل وجود چنین شرایطی درصدد اتمام آوار برداری و حمل مصالح تا قبل از شروع فصل سرما هستیم .

شجاعی با تاکید بر این نکته که هدف اصلی اسکان مردم در واحد‌های احداثی تا شروع فصل سرما است ، گفت : دستوراتی مبنی بر تسریع واحد‌های مسکونی به بنیاد مسکن استان داده شده است .

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره